Jadi Geng OKC

Join OKC Networkedblog Team

Wednesday, August 21, 2013

Apahal PR ni? Asal Penjenayah Ditembak, Diorang Mengamuk!!!

Pelik la cara Pakatan defend penjenayah berat ni. Ianya amat mencurigakan? Ntah-ntah mereka yang bela ramai penjenayah kat negara kita yang tercinta ini.

Sebab aku dah perhati lama, bila orang awam mati ditembak. Mereka senyap dan kata polis tak buat kerja. Tapi bila penjenayah mati je maka akan menggelupor la seluruh Pakatan. Ni aku tengah tunggu Lateefa yang Koyak pukinya akan menjadi lawyer penjenayah tu dan memaki hamun polis nanti, tak percaya tengok je la.

Aku menjadi semakin musykil. Apa kamu semua wahai rakyat Malaysia tak nampakkah semua ni? Mereka secara terang-terangan menyebelahi PENJENAYAH! Takkan la korang ni bodoh nak mampos dan tak boleh nampak benda simple macam ni atau ada dari kalangan kamu memang dah jadi bodoh nak mampos?

Aku harap pihak PDRM dan semua pihak yang berwajib akan terus menghapuskan jenayah dari bumi Malaysia ini. Fuck the Pakatan Pembangkang anak haram. Kami rakyat Malaysia memang mahu jenayah dihapuskan. Teruskan kerja baik anda wahai pihak berkuasa sekalian!

No comments:

PENGUMUMAN

Dalam Memperjuangkan Martabat Bangsa dan Maruah Melayu
Jejaka Berharapkan Kepada Rakan-Rakan Sepanji Bersatu Demi "Amar Mak'ruf Nahi Mungkar!!"