Jadi Geng OKC

Tuesday, March 18, 2014

Wan Azizah Lagi SETAN Dari Anwar Ibrahim

Selama ini rakyat ditipu dengan perwatakan Wan Azizah yang ditonjolkan sebagai seorang isteri yang solehah yang dimangsakan yang hanya kononnya umno mahu membunuh karektor suaminya Anwar Ibrahim dengan berbagai tuduhan fitnah perlakuan Seks Luar Tabi’i yang dilaknati Allah Taala demi mengekang kemaraan politik Anwar yang sekian lama ingin mengambil-alih teraju kepimpinan negara ini sebagai Proxy kepada Yahudi Laknatullah.



Mata rakyat dibutakan dengan perlakuan dan tuturkata lemah lembut yang dilakonkan dengan begitu baik oleh Wan azizah sehingga sifat SETAN dia yang sebenarnya langsung tidak kelihatan.

Hampir semua pembuktian oleh Mahkamah langsung tidak diterima penyokong Anwar, hanya kerana Wan Azizah begitu hebat melakonkan wataknya.

Hakikatnya, Wan Azizah lebih Setan dari Anwar Ibrahim kerana dialah yang membutakan mata rakyat sehingga kemungkaran Anwar hampir tidak dapat dilihat oleh rakyat. Semua terpedaya dengan lakonan Wan Azizah.


Sudah tiba masanya topeng yang dipakai Wan Azizah selama ini kita selak agar wajah setan dia yang sebenar dapat dilihat oleh semua rakyat.

No comments:

PENGUMUMAN

Dalam Memperjuangkan Martabat Bangsa dan Maruah Melayu
Jejaka Berharapkan Kepada Rakan-Rakan Sepanji Bersatu Demi "Amar Mak'ruf Nahi Mungkar!!"