Jadi Geng OKC

Wednesday, October 16, 2013

Kawan Se-DAP Pun Tak Boleh Pakai


Bekas ADUN Teratai, Selangor, Jenice Lee Ying Ha (DAP) membuat laporan polis terhadap Anggota Parlimen Cheras Tan Kok Wai (DAP) kerana didakwa memfitnah dan mengeluarkan kenyataan tidak benar terhadap dirinya di akhbar.

"Ini merupakan satu fitnah untuk menjatuhkan saya. Saya telah berbincang dengan pihak peguam dan mereka meminta saya membuat laporan polis. Saya minta kes ini dapat disiasat segera kerana ia merupakan perlakuan jenayah yang cuba menjatuhkan reputasi saya," katanya kepada pemberita selepas membuat laporan polis itu.

Lee mendakwa kenyataan Tan kononnya pembantunya Lee Hsuan Ba terlibat dalam penyalahgunaan kuasa berkaitan isu tembok keselamatan di Taman Seraya, di sini merupakan satu fitnah.

Hehe..Apa sudah jadi..kengkawan sendiri pun nak saman..haru-biru dah Dapig ni..

No comments:

PENGUMUMAN

Dalam Memperjuangkan Martabat Bangsa dan Maruah Melayu
Jejaka Berharapkan Kepada Rakan-Rakan Sepanji Bersatu Demi "Amar Mak'ruf Nahi Mungkar!!"