Jadi Geng OKC

Tuesday, November 8, 2011

PANASSS.. YB Zul Nordin Dedahkan Perihal Pusara Ibrahim Libya Berbau Wangi!!! PAS Kantoi!!!


 
Terlebih dahulu, GT ingin memohon ampun dan maaf kepada keluarga arwah Ibrahim Libya kerana artikel ini. Bukan menidakkan sensitiviti seluruh keluarga yang terbabit dalam tragedi Memali, akan tetapi ada sesuatu yang penting untuk dikongsi bersama. Debat Rakyat malam tadi telah menjadi saksi, betapa politik sundal PAS telah diaplikasi, waima Islam dan kematian dilacurkan sekalipun, ia adalah halal demi undi! Al halalku wal haram mu. 

GT tersentak tatkala YB Zul mendedahkan perihal, atau rahsia tentang pusara arwah Ibrahim Libya yang berbau wangi. Dihebahkan ibarat angin lalu membawa berita ke seluruh pelusuk, bahawasanya pusara arwah yang berbau wangi adalah tanda matinya seorang fisabillillah. 


Apa yang berlaku sebenarnya? 

Pusara itu sebenarnya telah disiram dengan minyak wangi (minyak atar) bergred tinggi pada setiap hari selepas subuh sejak pengkebumian arwah oleh Ustaz Omar Khalid, seorang ulama PAS!!! Itulah yang menjadi punca, mengapa ramai yang ziarah pusara arwah pada awal kematiannya tercium bau harum!!!

Pengakuan ini dibuat sendiri oleh Ustaz Omar Khalid di depan YB Zul, kerana beliau enggan lagi berterus-terusan menanggung dosa akibat perbuatan sejijik itu demi meraih simpati dan undi orang Islam, dan Melayu. Ustaz Omar menafikan sebarang bentuk syahid, kerana tanda-tanda syahid itu adalah ciptaan PAS semata-mata.

YB Zul menambah lagi bahawasanya apa yang Ustaz Omar Khalid buat adalah arahan dari kepimpinan PAS pada waktu itu. 

Membawa anda sejenak, untuk sama-sama kita fikirkan. 
Arwah difatwakan syahid. Tidak dimandikan, tidak dikafankan, dan pusaranya pula dijadian mainan politik oleh PAS. Siapa yang akan bertanggungjawab nanti di SANA? 

Setelah difatwakan syahid bertahun-tahun lamanya, pada muktamar PAS yang lalu, Hadi Awang pula berkata RUPANYA tiada tuntutan negara Islam dalam Al Quran!!! 

Soalan GT, siapa nak tanggung dosa mengkafirkan UMNO bertahun-tahun lamanya, kononnya tidak mahu menegakkan negara Islam? 

Andai benarlah dakwaan Hadi Awang, selama ini perjuangkan penubuhan negara Islam berdasarkan kitab apa? kitab KAMASUTRA? buku PERMATA YG HILANG? 

Dan apa pula status kematian Ibrahim Libya yang mati atas dasar memperjuangkan negara Islam PAS, akhirnya pemimpin PAS sendiri berkata negara Islam tiada dalam Al Quran? 

Itulah sedikit sebanyak intipati yang GT sempat recall dalam program DEBAT RAKYAT malam tadi. 

Sesungguhnya, politik sundalan dan gampangan PAS sudah melangkaui sempadan akidah. Dan demi undi, segala hukum dan fatwa dipermainkan. 

PAS sesat!!! Tolak PAS, Islam Selamat!!!
 

No comments:

PENGUMUMAN

Dalam Memperjuangkan Martabat Bangsa dan Maruah Melayu
Jejaka Berharapkan Kepada Rakan-Rakan Sepanji Bersatu Demi "Amar Mak'ruf Nahi Mungkar!!"