Jadi Geng OKC

Join OKC Networkedblog Team

Wednesday, October 26, 2016

Semua Masalah MB Cakap 'Sabotaj'.. Cara Senang Azmin Buat Duit.

Agak-agak laa bai!! Cermin kelemahan diri tu dulu sebelum memandai nak tembak salah orang lain yang takde kena mengena dalam kamus hidup kau!!!

OKC yakin, ayat-ayat cenggini la yang keluar dari sanubari anak negeri beradat Negeri Sembilan apabila tak pasal-pasal rumahtangga Pakatan Haramjadah Selangor yang berantakan disebabkan kesalahan dan kelalaian sendiri juak-juak Dapig memenangi hati rakyat. Wei.. bai! beradap sikit kalau bercakap tu.. bukan pe'el waghih den nak sabotaj air kat negeri Selangor.

Inilah bukti Selangor punya MB pemalas!! Bukannya nak bersungguh bantu rakyat.. masalah air dituduh sabotaj, masalah jalan tuduh sabotaj, masalah Anwar pun dikata sabotaj.

Senang tul MB Selangor buat duit.. Dah la.. malas nak ceghabih panjang lebar.. Buat sahabt sebangsa seagama OKC di Kajang waima di Semenyih tu.. Buatlah pilihan bijak PRU ni nanti. Korang ada otak, korang ada akal.. biar cerdik sikit kalau nak pilih kerajaan tu..

No comments:

PENGUMUMAN

Dalam Memperjuangkan Martabat Bangsa dan Maruah Melayu
Jejaka Berharapkan Kepada Rakan-Rakan Sepanji Bersatu Demi "Amar Mak'ruf Nahi Mungkar!!"