Jadi Geng OKC

Join OKC Networkedblog Team

Sunday, March 30, 2014

COMANGO dan BERSIH bersama wakili asing jahanamkan Islam

Ramai yang masih kabur mengenai isu tuntutan COMANGO dan ramai lagi yang masih tidak tahu apa itu COMANGO. Secara ringkas, COMANGO adalah gabungan NGO Malaysia dalam Proses UPR (Universal Periodic Review) .

Gabungan ini menuduh kerajaan Malaysia sebagai menghalang hak asasi manusia dengan mengharamkan aktiviti seks songsang dan mendiskriminasi golongan LGBT. Ia juga turut mencabar undang-undang menghalang murtad, hak istimewa bumiputera dan juga penggunaan kalimah Allah oleh agama lain. Segala tuntutan ini kini dibawa ke UPR iaitu sebuah badan semakan dunia untuk ‘menghakimi’ Malaysia dari segi amalan hak asasi di negara ini. 

COMANGO pernah dinamakan JAG atau Joint Action Group iaitu sebuah NGO yang menggabungkan semua NGO-NGO yang memperjuangkan feminisme seperti AWAM (All Women’s Action Society), PWW (Perak Women for Women), EMPOWER (Persatuan Kesedaran Komuniti Selangor), PSWS (Persatuan Sahabat Wanita Selangor), SAWO (Sabah Women’s Action-Resource Group), SIS (Sisters in Islam), WAO (Women’s Aid Organisation), WCC (Women’s Centre for Change) dan Tenaganita.

Semua NGO ini kini bergabung lagi dengan beberapa NGO-NGO lain dan membentuk COMANGO.





Tuesday, March 25, 2014

Sebab kenapa BN kalah di Kajang

Kerajaan UMNO/BN dilihat sebagai kerajaan yang lemah, tidak berupaya dan tiada kuasa. Ada banyak perkara berlaku yang rakyat harap akan ada tindakan terlepas begitu sahaja. Namewee, Tian Chua, RBA, dan banyak lagi bebas sebebasnya untuk membuat kenyataan yang amat kurang ajar, lebih daripada menghasut.

Di pihak pembangkang bilamana kenyataan mereka tidak dijawab, tidak juga ada sebarang pendakwaan maka mereka dilihat benar.

Saya percaya, keyakinan Umat Melayu terhadap UMNO/ BN kian terhakis. Sekali lagi saya ingin menyatakan keghairahan untuk kelihatan BUDIMAN akan menyebabkan Kerajaan UMNO / BN ini menjadi sejarah.

Percayalah kepada saya, pada masa itu tiada apa lagi boleh dilakukan.

Saturday, March 22, 2014

Rahsia Pembinaan Jambatan Bunian Di Highway Port Dickson





Korang pernah dengar tak pasal Jambatan Bunian yang dibina di Lebuhraya menuju ke Port Dickson?? Bukan nak percaya cerita tahyul..tapi ini buktinya..

Dikatakan jambatan ini di bina untuk laluan bunian bagi mengelakkan kemalangan berlaku apabila bunian melintas lebuhraya..bunyi macam kelakar..dan aku pun tergelak, dan yang paling cepat buat korang percaya bila dikaitkan kononnya pembinaan jambatan tersebut atas nasihat ulamak yang arif tentang hantu-hantu ni...tapi...

Kalau di lihat gambar pun memang kita akan tertanya-tanya..kemana jambatan itu menghala sebab yang dibina hanyalah jambatan dan dihujung jambatan itu adalah hutan..musykil dan misteri..

Aku pun mula mengkaji dan berbual dengan kawan aku..akhirnya semua sudah terjawab..

Jambatan yang dibina itu bukanlah untuk bunian ya tuan-tuan dan puan-puan...jangan mudah terpengaruh dengan filem atau cerita merepek.. cik-cik dan tuan-tuan bunian yang ada tu tak perlu pun jambatan untuk melintas..dah nama pun bunian..

Sebelum aku bercerita lebih lanjut biarlah aku gelak dulu..KAH!...KAH!...KAH!!!!!

Inilah yang berlaku apabila masyarakat kita tidak berkembang mindanya..asyik nak percaya benda yang mengarut. Tak kanlah kerajaan kita nak buang duit rakyat semata-mata nak bina jambatan untuk kaum bunian yang sememangnya tak pernah mengundi..dan semestinya nak kemana-mana hanya perlu ghaib (meresap kata orang Kedah)...Aduhai..

*goli pusat den!

Jambatan itu sebenarnya adalah jambatan untuk haiwan melintas la mak cik... negara-negara luar dah lama ada. Kita di Malaysia ni aje yang baru ada, itupun tidaklah lengkap seperti yang negara luar buat. Buat sekadar buat aje.. Jomlah tengok jambatan haiwan luar negara..

*pic credit to : onwer of this pictures..sorry i dont know their names.


Animal Bridge, Montana USA



Green Bridge, Boeblingen Germany



Green Bridge, Grevesmuhlen, Germany


Ecoduct De Woeste Hoeve, Netherlands 




Ecoduct in France


Ecoduct The Borkeld, Netherlands



Wildlife Overpass, Keechelus Lake, Washington USA


Wildlife Overpass, Banff National Park, Alberta, Canada


Overpass for Crabs, Christmas Island National Park, Australia

Wednesday, March 19, 2014

Kenapa Landasan Diego Garcia Dalam Program Simulator Kapten Zaharie?? Milik Amerika tuu..



OKC rasa tak sedap hati dan rasa makin curiga pulak dengan pilot MH370 ni..Apahal ada simulator landasan pihak Amerika pulak?

Landasan lapangan terbang Diego Garcia antara lima penemuan pasukan penyiasat dalam program simulator milik Kapten Zaharie Ahmad Shah yang diambil dari rumahnya di Shah Alam pada Sabtu lalu, lapor Berita Harian.

Akhbar itu memetik sumber yang berkata, penyiasatan mengambil kira penemuan itu sebagai satu daripada elemen siasatan berhubung kehilangan pesawat MH370 yang dipandu oleh Zaharie.

“Antara perisian landasan yang diperiksa setakat ini ialah Lapangan Terbang Antarabangsa Male di Maldives, sebuah lapangan terbang milik Amerika Syarikat (Diego Garcia) serta tiga lagi landasan di India dan Sri Lanka, yang semuanya mempunyai jarak landasan 1,000 meter.

“Meskipun kelmarin Menteri Pertahanan Datuk Seri Hishamuddin menafikan MH370 mendarat di Diego Garcia, siasatan tetap dibuat kerana ia berpandukan data perisian simulator penerbangan Zaharia,” kata sumber tersebut kepada Berita Harian.

Sabtu lalu, pegawai penyiasat Polis Diraja Malaysia (PDRM) mengambil simulator penerbangan Kapten Zaharie Ahmad Shah di rumahnya di Shah Alam.

Ia kemudian dipasang semula semalam di ibu pejabat Bukit Aman bagi mencari petunjuk kehilangan MH370 yang masih misteri.

Sebelum ini, Amerika Syarikat menafikan kemungkinan pesawat yang membawa 239 penumpang tersebut mendarat di pangkalan mereka.

Menurut sumber itu juga, siasatan juga dibuat bagi mencari petunjuk kemungkinan juruterbang mendaratkan pesawat di landasan yang dipelajarinya dalam simulator berkenaan.

Sumber itu menjelaskan pihak PDRM menjalankan siasatan tersebut dengan kerjasama Suruhanjaya Komunikasi Multimedia (SKMM) bagi mencari petunjuk dalam usaha mencari MH370.

Siasatan yang dibuat juga merangkumi kemungkinan pesawat tersebut mendarat di landasan yang kawalannya longgar, selain teori pesawat itu mungkit mendarat di atas laut, bukit atau kawasan lapang yang sesuai. – www.astroawani.com

Tuesday, March 18, 2014

Wan Azizah Lagi SETAN Dari Anwar Ibrahim

Selama ini rakyat ditipu dengan perwatakan Wan Azizah yang ditonjolkan sebagai seorang isteri yang solehah yang dimangsakan yang hanya kononnya umno mahu membunuh karektor suaminya Anwar Ibrahim dengan berbagai tuduhan fitnah perlakuan Seks Luar Tabi’i yang dilaknati Allah Taala demi mengekang kemaraan politik Anwar yang sekian lama ingin mengambil-alih teraju kepimpinan negara ini sebagai Proxy kepada Yahudi Laknatullah.



Mata rakyat dibutakan dengan perlakuan dan tuturkata lemah lembut yang dilakonkan dengan begitu baik oleh Wan azizah sehingga sifat SETAN dia yang sebenarnya langsung tidak kelihatan.

Hampir semua pembuktian oleh Mahkamah langsung tidak diterima penyokong Anwar, hanya kerana Wan Azizah begitu hebat melakonkan wataknya.

Hakikatnya, Wan Azizah lebih Setan dari Anwar Ibrahim kerana dialah yang membutakan mata rakyat sehingga kemungkaran Anwar hampir tidak dapat dilihat oleh rakyat. Semua terpedaya dengan lakonan Wan Azizah.


Sudah tiba masanya topeng yang dipakai Wan Azizah selama ini kita selak agar wajah setan dia yang sebenar dapat dilihat oleh semua rakyat.

Friday, March 14, 2014

Mengapa Israel mencari imam Mahdi? - Meh baca apa kata syiah



Artikel ini adalah artikel syiah untuk menunjukkan kebenaran mereka dan memburukkan sunni. Penulis asal meletakkan mujahiddin Syria dan mujahiddin Taliban sebagai pengganas yang dibiayai Saudi untuk memusnahkan syiah. Apa yang menarik adalah cerita kelahiran imam mahdi di Iraq dan ghaib setelah bapanya mati dibunuh.

Sekiranya anda boleh memahami bahasa Inggeris, gua cadangankan anda membaca artikel asalnya sila terus ke bahagian bawah kerana entri ini ada dua bahagian satu berbahasa melayu dan satu lagi berbahasa Inggeris. Alih bahasa dengan bantuan google ini tidak menarik... gua sendiri fenin mengeditnya..
Asal dapat sedikit gambaran sudah... silakan

Mengapa Israel mencari imam Mahdi? 

Semasa pendudukan AS di Iraq, sudah menjadi rutin bagi mereka untuk menyiksa orang-orang Iraq di berbagai penjara seperti Abu Ghraib oleh pengawal penjara dengan tektik yang dipelajari mereka di kem-kem latihan Israel.

Seperti yang dinayatakan oleh Robert Fisk "‘Abu Ghraib torture trail leads to Israel" Salah satu pertanyaan paling membingungkan selama soal siasat adalah “di mana lelaki yang bernama Imam Mahdi bersembunyi?”

Menurut Mohabat News, sebuah pejabat berita Kristian Iran pro-Israel, ketakutan kepada imam Mahdi begitu kuat sehingga mereka mendedahkan tentang bagaimana CIA dan MI6 telah mengunjungi Iraq selama 20 tahun terakhir untuk mendapatkan informasi tentang Imam Mahdi; bagaimana mereka menyiksa para ulama dan orang kampunyanf tak berdosa semata-mata untuk mengetahui di mana imam Mahdi dilihat kali terakhir? Di kota mana? Bila dia akan muncul lagi?

Media Korporat Amerika telah menunjukkan dokumentari-dokumentari sinis yang menggambarkan seorang Almasih ghaib yang tampak menasihati para politkus Iran dari tempatnya yang tersembunyi dan mengatur akhir zaman (Armageddon).

Jadi, siapakah Imam Mahdi ini sehingga Zionis yang mengawal Kongres Amerika dan sistem kewangan dunia beriya-iya benar mencari beliau untuk dibunuh??

Imam Mahdi merupakan imam keduabelas Syiah dan menurut hadis-hadis Islam dia berada dalam kegaiban dan akan kembali ke dunia untuk kedamaian serta keadilan di muka bumi. Dia dilahirkan pada 29 Julai 869 di kota Samarra, Iraq oleh seorang ibu bernama Nargis yang merupakan seorang yang keturunan Romawi.

Dia tetap disembunyikan sejak kelahirannya hingga ghaib karana penguasa masa itu, Abbasiah, tahu akan ramalan tentang Imam Mahdi yang akan melawan penindasan dan kezaliman. Dinasti Abbasiah tahu bahwa yang dijanjikan tersebut adalah putra dari imam Syiah ke sebelas, Imam Askari.

Dengan tujuan membunuh anak kecil yang baru lahir, mereka terus menjaga rumahnya, memeriksa para wanita yang bersama anak kecil.

Menurut kisah, kelahiran anak tersebut dirahasiakan sehingga beberapa tahun. Namun setelah Imam Askari dibunuh, putranya yang berusia sekitar 4 tahun terus ghaib. Dia muncul kembali beberapa tahun kemudian namun menghilang lagi setelah para pemburunya berkumpul.

Sama ada cerita ini benar atau tidak, namun yang aneh adalah kisah ini terus berlanjutan sampai hari ini; selama ribuan tahun para penguasa kejam terus memburu untuk membunuhnya. Baru-baru ini, Melanie Phillips seorang penyiar bagi Zionis dalam acara BBC Question Time kembali membincangkan tentang Imam Mahdi yang bersembunyi di Iran dan akan datang mengyebabkan Armageddon.

Memang Zionis ingin berperang melawan Iran, tapi yang membuat tidak masuk akal adalah mengapa mereka masih mencari seorang lelaki yang telah menghilang lebih dari seribu tahun yang lalu? Imam yang ghaib telah menjadi kepercayaan Syiah dan suni Islam selama berabad-abad.

Kristian percaya bahwa Jesus Sang Penyelamat akan kembali untuk melawan anti-Kristus (dajal) sementara orang Yahudi mempertaruhkan perang dunia ketiga untuk membongkar kota suci ketiga Islam, Masjidil -Aqsa untuk membangun kuil ketiga supaya Almasih Yahudi dapat kembali dan membawa mereka menguasai dunia.

Menurut para skeptis dan sekularis yang dididik Barat, semua ini hanyalah kisah-kisah Alkitab, namun yang masih tetap membingungkan mengapa Israel mencari Imam Mahdi?

Sebagai fakta pemburuan ini, kita tidak boleh mengabaikan kisah-kisah yang muncul dari Iraq tentang langkah-langkah yang telah mereka lakukan untuk mencari Imam Mahdi. Pada tahun 2006, makam ayah Imam Mahdi di kota Samarra, yang merupakan sebuah tempat yang menandai kelahiran dan keghaiban Imam Mahdi, dibom oleh tentera yang berpakaian seperti pasukan pengaman. Para tentera pengaman tersebut memasuki makam, mengikat para penjaga, dan memasang bom. Menurut para penjaga, pasukan keamanan itu membuka makam dan mengambil sesuatu dari dalamnya. Ramai yang percaya bahawa mereka mengambil beberapa pakaian dari tubuh Imam Askari untuk menentukan DNA imam Mahdi..

Namun selama berabad-abad melalui pembiayaan besar-besaran dan manipulasi, Zionis berjaya meyakinkan Kristian bahwa Islamlah yang jahat dan harus dilawan melalui persatuan Kristian/Zionis. Sebagian besar Kristian Alkitab di Amerika memiliki hubungan yang kuat dengan Zionis. Amat mengejutkan mereka ketika seorang Kristen Katolik, Hugo Chavez, berpidato setelah melakukan pertemuan penting dengan Presiden Iran, Mahmoud Ahmadinejad: “Bagi kami para Kristian sejati, Jerusalem adalah tempat yang sangat suci di mana Jesuas akan datang berganding tangan dengan Hazrat Mahdi sehingga perdamaian akan menyelimuti seluruh dunia.”

Kenyataan bahwa Chavez mengisyaratkan bahwa umat muslim dan Kristian akan bersatu melawan kejahatan adalah sesuatu yang tidak diinginkan oleh Zionis. Mereka telah menghabiskan berbillion dolar pada lembaga think tank Islamfobia dan media untuk meminggirkan umat islam.

Sebuah wawancara yang dilakukan Ann Curry (NBC) dengan Presiden Iran, Ahmadinejad, pada tahun 2009 tidak ditayangkan karena jawaban presiden tentang imam yang ghaib tidak mendukung pandangan mereka yang inginkan “bahawa dia akan menghadirkan apokalips”.

Presiden Ahmadinejad memperbetulkan pernyataan Ann Curry dengan mengatakan: “Apa yang telah dikatakan tentang sebuah perang apokalips dan perang dunia… merupakan rekaan Zionis. Imam akan datang dengan logika, budaya, dan ilmu pengetahuan. Dia akan datang sehingga tidak ada lagi perang. Tidak ada lagi permusuhan dan kebencian. Tidak ada lagi pertentangan… dia akan datang bersama Jesus Kristus. Keduanya akan kembali bersamaan dan bekerja sama untuk memenuhi dunia ini dengan cinta.”

Apakah “perasaan tentang Almasih” ini merupakan alasan dari pencarian terhadap Imam Mahdi? Jika mereka menyadari kedatangannya, maka mereka seharusnya juga menyadari hadis yang menyatakan bahwa “para pasukan membawa bendera hitam akan datang dari Khorasan dan tidak ada kekuatan yang dapat menghentikan mereka sampai akhirnya mereka tiba di Baitulmakdis (Masjidilaksa) untuk menaikkan bendera mereka.”

Fakta bahwa Iran tidak mengusahakan bom nuklear sebagaimana yang dinyatakan IAEA, tapi mengapa Israel masih terus mendorong peperangan menguatkan lagi bukti imam keduabelas Syiah, Imam Mahdi, berasal dari Khorasan, Iran. Khorasan merupakan daetah timur laut Iran tapi juga mencakup beberapa bagian Asia Tengah dan Afghanistan.

Di manapun AS dan Israel menciptakan peperangan mereka selalu menggunakan bom yang mengandung fosforus, hal ini menunjukkan fakta bahwa perang-perang tersebut bukan tentang demokrasi, tapi memastikan bahwa mereka meninggalkan generasi mendatang yang lumpuh dan termutilasi sehingga tidak pernah dapat membentuk sebuah gerakan menentang mereka.

Sepuluh tahun setelah dimulainya pencerobohan AS di Iraq, para doktor menyaksikan sejumlah besar kes kanser abnormal dan cacat lahir yang berkait dengan penggunaan uranium terdeplesi dan fosforus putih oleh tentara AS. Jumlah cacat lahir di kota Fallujah telah megatasi jumlah mangsa di kota Hiroshima dan Nagasaki. Bocoran dokumen tentera Afghanistan oleh The Danish Daily menunjukkan lebih dari 1.100 kes di mana pasukan pimpinan AS telah menggunakan granat, roket, dan bom fosforus putih di beberapa wilayah Afghanistan.

Hadis-hadis tentang kedatangan Imam Mahdi yang memimpin tentara pembawa bendera hitam juga menyebutkan bahwa sedikit orang Arab yang akan mendukung tentera ini dan justru berpihak pada para zalim. Orang-orang Arab yang akan bersama dengan imam telah terindikasi siapa mereka, iaitu tentara kecil Hizbullah yang telah mengalahkan Israel, sebuah negara bersenjatakan nuklear.

Para pejuang Hizbullah mungkin memiliki kelengkapan yang sedikit tapi memiliki semangat yang sama dengan pasukan yang dipimpin Imam Ali bin Abi Thalib ketika menghancurkan benteng Yahudi di Khaibar, semangat yang sama dengan Imam Husain di Karbala di mana pasukannya yang berjumlah 72 orang melawan tentara Yazid berjumlah 10.000 pasukan.

Sangat menyedihkan bahwa hadis yang berusia lebih dari seribu tahun menyebutkan bahwa banyak orang Arab akan bekerja sama dengan para tiran untuk melawan kedatangan imam. Siapakah orang-orang Arab ini?

Kita telah melihat Arab Saudi dan penguasa-penguasa Teluk yang bersekutu dengan Israel dan tidak ada lagi yang lebih jelas daripada konflik Syria saat ini. Israel bersama dengan Arab Saudi dan Qatar memaksakan perang terhadap Syria dan Iran dengan menyalurkan sejumlah besar wang dan senjata kepada FSA di Syria. Membunuh pengikut Syiah merupakan agenda.

Jurnalis Seymour Hersh dalam artikel New Yorker, “The Redirection”, menyoroti seluruh fokus pemerintahan Bush adalah untuk menekan Iran dan melemahkan Hizbullah melalui kerja sama dengan Arab Saudi yang membiayai kelompok ekstrimis.

New World Order telah berjaya mencipta kekuatan brutal dalam Islam , sebuah kekuatan yang menghalalkan pemerkosaan wanita dan anak-anak dan menunjukkan potongan tubuh yang dipenggal dalam video YouTube.

Bentuk intoleransi Islam ini dicipta oleh agen Inggris, Muhammad bin Abdul Wahab, dan disebarkan oleh regime Saudi yang melihat pengikut Syiah sebagai musuh, dan bukan Israel.

Abdallah Tamimi, salah seorang pemimpin Tentera Pembebasan Syria (FSA), telah meminta pertolongan Israel untuk membentuk pemerintahan suni untuk menindas pengikut Syiah, Kristen, dan Druze, dan menekankan bahwa “Israel bukanlah musuh kami, kami ingin Israel menolong kami.”

Arab Saudi dan Israel juga adalah pembiaya perang sektarian di negara-negara seperti Pakistan, Afghanistan, dan Iraq dengan jumlah kematian pengikut Syiah yang merisaukan. Wikileaks AS Lahore menunjukkan bagaimana Arab Saudi mengeluarkan biayai jutaan dolar untuk Ahl-e Hadith dan sejumlah ulama di kawasan itu.

Jumlah kematian pengikut Syiah di Pakistan telah meningkat dan meskipun usaha telah dilakukan oleh kelompok suni dan Syiah untuk bersatu menghentikan pembunuhan, namun masa depan masih terlihat berdarah setelah Nawaz Shariff yang berkuasa dengan bantuan dana Saudi akan mengizinkan orang Saudi untuk bebas melakukan seperti apa yang telah dilakukannya di Afghanistan, iaitu melatih pemuda Afghanistan di madrasah-madrasah yang dibiayai Saudi untuk menciptakan Taliban intoleran dan juga takfiri pembunuh di Suriah.

Mungkin saja bahwa keyakinan Milenarianisme akan semakin kuat ketika para pemimpin dan penguasa dunia bekerja dengan para pendukung New World Order, menyeret negara dan penduduk mereka kepada penjajahan dan perbudakan, dan satu-satunya organisasi (PBB) yang seharusnya melindungi negara beserta hak-haknya adalah “… sebuah hal yang tidak masuk akal, tidak adil, dan benar-benar sebuah struktur dan mekanisme yang tidak demokrasi. Melalui penyalahgunaan mekanisme yang telah dilakukan Amerika dan sekutunya berjaya menyamarkan intimidasi mereka sebagai konsep mulia dan memaksakannya kepada dunia,” kata Imam Khamenei.

Sebuah strategi yang telah dilancarkan oleh Israel melalui dukungan AS untuk mencari imam yang gaib membuat seseorang percaya bahwa mungkin saja ada kebenaran dalam kisah Alkitab. Di sebuah dunia yang masih mempercayai pahlawan super, mungkin masih masuk akal jika mata kita terlihat penuh dengan harapan terhadap sebuah pasukan yang akan muncul dari Khorasan membawa bendera hitam yang dipimpin oleh seseorang yang dijanjikan untuk melawan ketidakadilan.

Tuesday, March 11, 2014

Doa Orang-Orang Soleh Kunci Pencarian MH370



TV3 menerumah Kapten Norudin Abd Majid.

Bukan calang-calang orang. Beliau merupakan ketua bahagian pesawat 777 sewaktu berkhidmat di MAS.

Apabila ditanyakan pendapat beliau apakah yang berlaku ke atas MH370, beliau dengan penuh yakin berkata:

"HILANG! Benar-benar hilang!"

Beliau memberi jawapan yang pada saya di luar jangkaan jawapan seorang juruterbang.

Dan apabila ditanya bagaimana cara untuk mencari, beliau merespon:

"Kita perlukan doa daripada orang-orang soleh dan ahli keluarga..

Sekiranya teknologi sains tidak berjaya, maka kita kena guna cara lain.

Benda ni ada kaitan dengan sains dan pencipta sains itu sendiri (Allah)"...tambahnya.

Fuhh dahsyat !!

Salute Kapten !

Inilah pendapat terbaik setakat ni,salute sgt pd kapten.. "Doa orang-orang soleh adalah kuncinya".

Saturday, March 8, 2014

Berapa Lama Pulak Tempoh Rayuan Anwar? 5 Tahun kut..


Anwar dijatuhkan hukuman 5 tahun..1 Malaysiadah tahu. tapi 1 Malaysia tak tahu Anwar tengah melantak kambing golek dengan kuli batak dia dalam PKR DAPig tu..Sorang pun tak tahu esok pepagi dia suruh balaci dia hantar cek ke mahkamah untuk bayar ikat jamin RM10k.

Dalam FB, dalam Twitter, Instagram dan macam-macam lagi semua cerita pasal Anwar bersalah liwat Saiful Bukhari, tapi...sorang pun tak menjangka apa yang akan berlaku dalam tempoh rayuan nanti.

Anwar bijak merancang strategi..Jangan sampai kita terLIWAT dengan keseronokan khabar berita. Selama mana pula tempoh rayuan Anwar tu?? 3 bulan? 12 bulan? 5 tahun??

Even  Anwar check in di Kajang Jail, segala perancangan jahat pasti boleh berlaku..Sebab bukan lama mana pun 5 Tahun tu...Bahana bila hakim segan-silu nak bagi 20 tahun kat Anwar..

Friday, March 7, 2014

Kita ni asyik kena kencing jer la...


Kita bukan kata Zahid yang pilih Malaysiakini, tapi bila dia sendiri yang bagi award pada portal yang kuat memfitnah PM dan isteri ni dan dia memang dah tahu dari awal lagi, so itu yang menjadi persoalan...

Aku tak marah Malaysiakini sebab mereka membuat kerja mereka, cuma aku menjadi pelik bila Pak Menteri yang marah dan hentam Malaysiakini dulu kini siap tepuk bahu dan bagi anugerah lagi.  WAYANG APA NI? Percaya atau tidak ni?

Ke kita kena tipu je ni???

PENGUMUMAN

Dalam Memperjuangkan Martabat Bangsa dan Maruah Melayu
Jejaka Berharapkan Kepada Rakan-Rakan Sepanji Bersatu Demi "Amar Mak'ruf Nahi Mungkar!!"