Jadi Geng OKC

Join OKC Networkedblog Team

Tuesday, November 8, 2011

NIK AZIZ JAWAB ISU KIT SIANG HINA RAYA HAJI.. 'TAKPE.. ITU HAK RAKAN KITA..!!'

Melayu CinDia terkejut dengan paparan beberapa blog yang menyiarkan artikel mendakwa salah seorang peminat Lim Kit Siang telah memberi komen di dalam blog Penasinat DAP itu menghina Sambutan Hari Raya AidilAdha. Komen tersebut mendakwa seolah2 Islam Agama yang kejam dan zalim menyembelih lembu disaksikan umat Islam yang turut serta menanti daging diberikan. Pada mulanya, mungkin komen tersebut sememangnya dipamerkan secara automatik. Rupa2 nya tidak. Setelah komen dihantar, komen tersebut akan dibaca oleh beliau terlebih dahulu sebelum dipamerkan. 

Bermakna Kit Siang telah membaca terlebih dahulu. Kenapa beliau approve komen sedemikian walhal ianya boleh dibuang. Atau Kit Siang sengaja mahu ianya dipamerkan sebagai mesej buat parti PAS bahawa DAP termasuklah barisan penyokong2 parti tersebut tidak dapat menerima sebarang pandangan, cara hidup, apatah lagi sistem Perudangan Islam sama sekali? Mungkin Lim Guan Eng sedang menghubungi abang kesayangan beliau Mat Sabu untuk mempertahan kenyataan bapanya. Iyelah, kalau Mat Sabu kata Guan Eng itu disayang sama seperti adiknya sendiri, sudah tentu ayahnya juga disayang.

Tolak Hudud, Tak terima Sistem Perundangan Islam sedia ada di Negara kita, kini hina Sambutan Hari Raya yang turut disambut umat Islam seluruh dunia. Apa dakwah yang kamu beri pada DAP wahai PAS? Politik tetap politik. Dah pulak guna jaja Agama Islam untuk kepentingan politik. Kemudian bekerjasama dengan Parti yang menolak Agama suci Islam. Menipu dan terus menipu rakyat.

sempena menyambut hari raya Aidiladha dan umat Islam menyempurnakan ibadah korban,umat Islam sepatutnya berkorban untuk korbankan kafir2 laknat sperti lim kit siang dan babi2 lain yang ada diMalaysia ni supaya umat2 Islam diMalaysia ni tidak ada masaalah langsung yang ditimbulkan olih sikafir laknat ini.

DAP kafir harbi yg berjaya menjinakkan PAS. Eti kata PAS gagal mentarbiah DAP. Takguna lagi org Melayu/Islam bersama PAS kerna PAS sudah ada janji rahsia dgn DAP.

kita sembelih lembu tuh sebab korban, bila masa pulak kita nak sound2 kalau dorang sembelih babi, cuma yang bangang nya dah sembelih babi pastuh sisa2 najis buang ke sungai, pastuh kerajaan kena belanja berpuluh juta nak cuci sungai. Bodoh bangang bangsat, bab macam ni pun tak tau tp berangan nak mentadbir negara??pegi mampus la pakatan.

Yang lazim dikatakan oleh ulamak pas ialah 'tak mengapa mereka tak faham islam'. Mungkin ahli pas juga tak berapa faham tentang islam. Pas adalah agama yg itu mereka faham. Nil Aziz dah kata 'ayat2 al quraan semuanya politik'. Quraan diturunkan untuk Pas berpolitik.

sebenarnya dah sampai kita korbankan kafirun di malaysia ni. jangan tunggu nanti jadi macam palestin atau singapura. bila dah jadi bangsa lemah apa yang boleh kita buat. tak heran kalau sibangsat ni memerintah askar semuanya dari bangsa cina dan keling dan akan cetas melayu dan islam satu persatu. lihat singapura tu

No comments:

PENGUMUMAN

Dalam Memperjuangkan Martabat Bangsa dan Maruah Melayu
Jejaka Berharapkan Kepada Rakan-Rakan Sepanji Bersatu Demi "Amar Mak'ruf Nahi Mungkar!!"