Jadi Geng OKC

Join OKC Networkedblog Team

Wednesday, May 23, 2018

Jangan Bangga Dengan Undi Yang Korang Bagi Kat PH!!

Kadang2 aku kesian dgn org2 kita... Dah kena kencing hidup2 dgn pakatan harapan masih lagi percaya dan nk tunggu 100 hari. Macam2 alasan di beri utk menghalalkan komentar yg mereka tidak di tipu. Di suruh nya kita bersabar, banyak alasan di beri utk menyejukkan hati diantara nya seperti di bawah ini.

1. Hari ini kawin terus mahu dapat anak ke.?
2. Redha je lah tunggu duit 2.6 billion.
3. Bukan senang nk masuk rumah baru kena cuci dulu dn macam2 lagi lah...bla bla bla..

Kamon lah wake up lah.. korang dah kena tipu hidup2 dgn pemimpin yg juga korup dulu kini dan selamanya. Korang rasa dendam dah berbalas kerana BN tumbang kerana undi korang kepada PH. Zaman BN memerintah korang update macam2 kisah hidup korang dlm FB ini. Semua org baca kisah hidup korang hari2.

Posting makan minum, posting melancung keluar negara yg kerap. Posting shopping disana disini. Beli barang mahal2 tunjuk dlm FB.. Macam korang ni hidup senang mewah. Lepas itu komplen kerajaan BN tak adil & korup, macam lah duit dlm bank korang yg kerajaan ambik.. belum di buktikan kesalahan pun dah kata 2.6 billion Najib songlap macam duit itu ambil drp poket korang..

Kamon lah, wake up lah yg sebenarnya korang tak boleh terima kritikan, korang cepat melenting apabila #KapitanMaya post perkara2 yg menyentuh sensiviti dan pendapat yg tak selari drp korang. Wake up lah... ini baru sikit sahaja #KapitanMaya menulis. Tak kan dah tak tahan.. kami hadap perkara yg macam ini dah bertahun tahun kami kool sahaja menghadap tohmahan dan fitnah terhadap kerajaan BN...

Jangan halang kami nk bersuara utk gulungan kami pulak.. Mintak tolong hadap... nk masuk komen di persilakan.. Tapi jangan mengata org bodoh atau datang menyerang dgn maki hamun.. Memang nk kena balun. Terima kasih dan salam hormat..🤔🤗😊😊😊

#kredit:- MayaKapitanFB

No comments:

PENGUMUMAN

Dalam Memperjuangkan Martabat Bangsa dan Maruah Melayu
Jejaka Berharapkan Kepada Rakan-Rakan Sepanji Bersatu Demi "Amar Mak'ruf Nahi Mungkar!!"