Jadi Geng OKC

Monday, December 22, 2014

Kit Siang Cabar Tun M Debat.... Jadi Ke?



DAP parliamentary leader Lim Kit Siang has challenged Tun Dr Mahathir Mohamad to a public debate following the former prime minister’s claims that the Malays’ grip on politics was weak due to disunity, prompting them to beg support from other races to remain in power.

Mungkin inilah klimaks politik Malaysia jika dua orang heavyweight politik negara sedia membuka gelanggang untuk berdebat.

Tokoh komunis, Lim Kit Siang cabar Tun Mahathir berdebat dalam isu melayu pengemis politik undi cina.

Jika debat ini berlaku, ia pasti akan menjadi tumpuan jutaan rakyat Malaysia dan seluruh dunia, akan pertembungan debat terhebat abad ini antara 2 player politik berlainan pemikiran dan ideologi.

OKC mohon Tun terima cabaran bapak komunis tu dan ianya mestilah diadakan secara LIVE di kaca tv.


Tak perlu ada penyokong kedua pihak, pasal aktiviti berok yang low class akan menggangu kualiti perdebatan. 2 moderator, satu pro-bn dan satu pro-pakatan, yang rasional sudah cukup.

Harap-harap benda ni jadi kenyataan... biar bukak sikit mata melayu yang tertutup dek keterujaan DAPigs al komunisme tu...

1 comment:

Anonymous said...

delete virus atau buang keseluruhan PC tersebut. Mana pilihan anda.
Majority!!! sekarang anda diserang bertubi oleh puak yang makin galak melampau..YB BN yg dipilih jangan BUTA dan KOMA ..dengar suara rakyat yg memberi anda MAJORITI . YB harus ingat TIADA empayar pun dalam dunia Kekal.walaupun empayar ISLAM..yg telah lama berkuburr...atau YB akan terkena sumpah rakyat yg makin benci dan jgn sampai benci itu di terjemah dalam PRN /PRU mendatang!!!!!!

PENGUMUMAN

Dalam Memperjuangkan Martabat Bangsa dan Maruah Melayu
Jejaka Berharapkan Kepada Rakan-Rakan Sepanji Bersatu Demi "Amar Mak'ruf Nahi Mungkar!!"