Jadi Geng OKC

Monday, May 19, 2014

Lepas Penamaan Calon PRK Teluk Intan, PAS Akhirnya Akur Batalkan Hukum Hudud..ceh!!



Apalah nasib PAS di dalam naungan panji Pakatan Rakyat. Jika sebelum ini lagak mereka ibarat ulamak tersohor dunia islam, sekarang mereka rebah dikelangkang kafir laknatullah.

Admin masih ingat sebuah artikel yang diterbitkan oleh blog rasmi Dewan Pemuda PAS Wangsa Maju.



Bagaikan adiwira dunia islam mereka pernah mempertikaikan penampilan Datin Seri Rosmah Mansor yang tidak bertudung ketika lawatannya ke Oman sekitar tahun 2011.

Sememangnya Allah maha kaya, segala lakonan PAS dalam menjual agama ditunjukkan secara TUNAI hanya dalam tempoh lebih setahun.

Semalam, Dyana Sofya menegaskan bahawa beliau tidak akan mengundi untuk perlaksanaan hudud sekiranya dipilih sebagai Ahli Parlimen.

Mungkin nanti bakal ada yang mengatakan bahawa pencabar DAP di kerusi itu (GERAKAN) juga tidak bersetuju untuk perlaksanaan hudud. Namun begitu, admin ingin bertanya kepada pembaca.

Apakah hanya itu alasan untuk PAS menghalalkan bantuan mereka terhadap parti itu?

Sejujurnya, sekiranya mereka benar- benar serius, mereka harus mengambil tindakan memboikot pilihanraya kecil itu sebagai bukti mereka adalah konsisten memperjuangkan hudud.

Namun begitu, hanya kerana calon yang ditampilkan DAP itu beragama islam, setiap ucapan Dyana Sofya disambut dengan laungan takbir walaupun beliau tidak akan menyokong perlaksanaan hudud!!!

Kita lihat sebahagian sumbangan mereka dalam membantu membantutkan perjuangan hukum hudud ini di bumi Teluk Intan.



No comments:

PENGUMUMAN

Dalam Memperjuangkan Martabat Bangsa dan Maruah Melayu
Jejaka Berharapkan Kepada Rakan-Rakan Sepanji Bersatu Demi "Amar Mak'ruf Nahi Mungkar!!"