Jadi Geng OKC

Monday, January 27, 2014

Anwar Bakal Jadi MB Selangor, Khalid Bakal Jadi Menantu Anwar?


Salam,

Tidak mengejutkan apabila kita disajikan dengan berita perletakan jawatan Adun PKR Kajang angkat kaki konon nak bagi laluan pada Anwar untuk jadi Menteri Besar.

OKC rasa inilah jalan terakhir perjalanan mudah politician seperti Anwar untuk terus kekal dipersada politik tanahair. Masuk akal jugak ler taktik Anwar bergelar Menteri biarpun bukan Perdana tapi panggilan Menteri tu sudah cukup untuk Anwar dabik dada pada kroni-kroni yang dianggap Bangang oleh Anwar..

Tapi memang bangang la kalau Khalid Gagap tu nak bagi line kat Anwar. Terang-terang dia bagitau perlantikan adalah persetujuan Sultan. Tu alasan Khalid nak cover line tu...Walhal, bila dijolok Anwar nanti..bukan je kain Khalid tu terlucut tapi abih bulu semua tercabut..kahkahkah. tapi, kecuali Anwar tu offer Khalid jadi menantu sulung..Maklumlah..anak kesayangan 'janda meletup!!

Sah-sah Nurul Izzah akan turun berkempen bagi pihak bapak dia.....dah tentu-tantu Khalid pun turun. OKC confirm Khalid, Azmin dan Rafizi tu pun akan pulun berkempen sebagai calon menantu baru yang penuh potensi. kahkahkah..

No comments:

PENGUMUMAN

Dalam Memperjuangkan Martabat Bangsa dan Maruah Melayu
Jejaka Berharapkan Kepada Rakan-Rakan Sepanji Bersatu Demi "Amar Mak'ruf Nahi Mungkar!!"