Jadi Geng OKC

Monday, December 30, 2013

Dengarlah Keluhan Kami...


Mereka gunakan alasan turun untuk mengulingkan kerajaan sedangkan surat perkeliling mereka bertajuk turunkan kerajaan pada malam 31 Dec. Kenapa mahu ganggu rakyat menyambut tahun baru. Anak kami mahu belajar dengan aman moga berjaya menjadi rakyat yang berjasa pada negara seterusnya menjadi pemimpin Islam yang baik. Isteri kami mahu ke pasar untuk menyiapkan makanan untuk keluarga, kami mahu ke pejabat, mereka mahu berniaga, mereka mahu mencari rezeki halal untuk menampung keluarga, kami bencikan keganasan, kami sudah lihat di Thailand, Mesir, mana mana saja keganasan bukan jalan penyelesaian!

Kami mahukan keamanan! Kita telah lalui proses pilihanraya, cukup disitu kita yang tentukan kerajaan. Terima dan hormati pilihan rakyat. Tak payah nak kata semuanya tipu kerana sebenarnya hanya penipu yang suka menuduh orang lain penipu.

Walaupun ekonomi sekarang tak berapa nak stabil..Banyak barang naik harga..tapi kami redha sebab kami bersyukur setiap pemberianNYA tanpa ada rasa marah sampai nak berguling-guling tengah jalan..Mak Bapak kami ajar guna otak..Korang yang beria-ia nak demo malam tahun baru ni mak bapak korang tak ajar ek?? Ke memang keturunan kurang ajar!! Malang mak bapak korang dapat anak mcm korang..Sape yang tak tergolong sila nyatakan pendirian korang...PEACE NO WAR!!

Jika benar Malaysia ada undang-undang, kenapa mereka yang libatkan diri dengan perhimpunan haram tidak pernah dihukum.. Apakah UNDANG-UNDANG MALAYSIA BACUL??? PDRM BACUL??? PEGUAM BACUL?? HAKIM BACUL?? MENTERI KDN BACUL?? SEMUANYA BACUL BILA PEMBANGKANG BIKIN HURU-HARA??

Penjenayah melakukan salah, aku kagum keberanian semua pihak dalam melaksanakan undang-undang..tapi bila orang politik buat salah, langgar undang-undang...masing2 bacul..Kes Liwat Anwar bila nak setel??? Kesian budak kes ganja isap sendiri kena reman 5 tahun, and lastly dibebaskan tidak bersalah.. Kenapa Anwar liwat penuh dgn bukti tp mahkamah bacul dgn kes Anwar??? Siapa boleh jawab??

No comments:

PENGUMUMAN

Dalam Memperjuangkan Martabat Bangsa dan Maruah Melayu
Jejaka Berharapkan Kepada Rakan-Rakan Sepanji Bersatu Demi "Amar Mak'ruf Nahi Mungkar!!"