Jadi Geng OKC

Thursday, December 26, 2013

Bila Kezaliman Dibalas..Orang Kampung Tepuk Tangan

Kecoh!.. Mantan Ketua Cawangan kena saman Rm100k bila sabotaj kontraktor sah. Tapi tu bukanlah yang nak aku ketengahkan..

Isu yang menjadi buah mulut masyarakat dengan gambar di atas. Mana logiknya pembinaan tangki air sebuah surau di daerah Jempol yang juga menjadi projek kepada Ketua Umno Cawangan di kawasan tersebut.

Aku tak nak celoteh banyal.. Aku harap Ketua Bahagian, Unit Displin parti ambil perhatian dan tindakan dengan korupsi yang dah terjadi sebelum lebih banyak lagi salah guna balaci ADUN yang akan aku selak sampai telanjang.

Apa yang aku dimaklumkan, ramai penduduk mohon laporan SPRM..so..Pengerusi UMNO Negeri harap dapat ambil langkah yang wajar terhadap ahli yang dajal kepada orang kampung..Buat rosak nama parti je!!!

No comments:

PENGUMUMAN

Dalam Memperjuangkan Martabat Bangsa dan Maruah Melayu
Jejaka Berharapkan Kepada Rakan-Rakan Sepanji Bersatu Demi "Amar Mak'ruf Nahi Mungkar!!"