Jadi Geng OKC

Join OKC Networkedblog Team

Thursday, November 21, 2013

PAS N.Sembilan Nak Buat Hukum Hudud???

Sana sini heboh bercerita tentang hukum hudud. Ada yang hairan kenapa Brunei yang takde parti Islam tu boleh steady jer jalankan akta hudud? Sedangkan Kelantan yang digelar 'serambi mekah' masih takut dan ragu-ragu nak jalankan hudud.

Tengah syok layan isu hudud ni tetiba ada pulak yang menyampuk  kononnya PAS di N.Sembilan akan tuntut laksanakan hukum hudud..

Wahhh..hebat tul orang PAS kat N.Sembilan ni...Betul ke?? Jangan-jangan korang nak ambik perhatian tok guru je kut.....Kalo beria nak laksana hudud korang buatlah hukum sesama sendiri..Orang PAS N9 kalo salah, orang PAS jugaklah yang bagi hukum..kitorang BN tak campur..Sorry la kalo nk hudud kat N9 ni...

N.Sembilan diperintah oleh kerajaan yang membela nasib rakyat..Undang-undang syariah sudah cukup untuk memartabatkan hukum-hukum Islam..so..jangan nak mengada-ngada hudud di bumi pepatih ni...Nak hudud?? Poei boghambuih duduk Kelantan!!

No comments:

PENGUMUMAN

Dalam Memperjuangkan Martabat Bangsa dan Maruah Melayu
Jejaka Berharapkan Kepada Rakan-Rakan Sepanji Bersatu Demi "Amar Mak'ruf Nahi Mungkar!!"