Jadi Geng OKC

Saturday, November 23, 2013

Meluat Bila 'Mr. Arrogant' Bersepah Dalam PAS

paneh.blogspot.com
Muktamar PAS yang berlangsung menyaksikan luahan perwakilan dari Terengganu yang mempercayai terdapat ramai 'Mr. Arrogant' dalam parti itu. Mungkin luahan ahli membuktikan tahap bosan dan jelek ahli-ahli PAS akar umbi meluat sudah dengan kepimpinan PAS yang berlagak alim, berlagak pandai tapi tunduk pada orang luar yang di lihat menjadi kompas bagi PAS dalam menuju hala tuju parti itu.

OKC memang sudah tahu, memang berlambak orang-orang berlagak macam 'Mr. Arrogant' dalam PAS. Tak payah tengok jauh..kat kawasan OKC sendiri terserlah sombong bongkaknya pemimpin PAS..

Apapun, respeklah bila ahli PAS akar umbi terus terang dalam PAS terlalu ramai erdogan dan arrogant yang mempunyai cita-cita untuk menjahanamkan parti PAS demi sekutu yang dikasihi...hakkktuiiii

"Saya bimbang konflik dalaman bukan hasil pertembungan ulama dan 'Erdogan' atau 'Erdogan' dengan Ulama, tetapi ia lahir dari satu perkara baru yang suka saya sifatkan sebagai 'Mr Arrogant' yang muncul dalam PAS.

"Arrogant inilah yang telah mengusai diri dalam sebilangan pemimpin PAS, sehingga kita merasakan kitalah yang terbaik, pandangan kita yang paling hebat menyebabkan kita memandang sinis kepada sebilangan kepimpinan diberi kepercayaan oleh perwakilan," katanya. - Hishammuddin Karim

No comments:

PENGUMUMAN

Dalam Memperjuangkan Martabat Bangsa dan Maruah Melayu
Jejaka Berharapkan Kepada Rakan-Rakan Sepanji Bersatu Demi "Amar Mak'ruf Nahi Mungkar!!"