Jadi Geng OKC

Sunday, November 10, 2013

Indon Musibat Rompak Ambank Kena Cekup

Tahniah & Syabas OKC ucapkan pada PDRH yang berjaya memberkas penjenayah musibat yang menembak pegawai bank Ambank tempohari. Penjenayah tu ditangkap di Kota Tinggi, Johor awal pagi tadi.
Sampai lubang cacing kau diburu..padan muka kau lahanat!! Sekarang ni kita tunggu pula penangkapan indon sial lagi sekor yang rompak kedai emas tu..

Hari ni pulak Pegawai Tinggi Kerajaan mati ditembak dirumahnya, sekorlagi lahanat diburu.. Inilah perlunya ada Ordinan Darurat, Langkah-Langkah Pencegahan Khas, ISA dan PCO tu semua.. OKC harap Kerajaan menimbang balik desakan rakyat yang mahu akta-akta tersebut di kuat-kuasakan balik..KDN perlu lebih tegas dan jangan bagi muka kesian dengan makhluk-makhluk tak guna yang masih berleluasa disebalik nama, pangkat & jawatan...
SAMPAI LUBANG CACING AKAN DIBURU. AKHIRNYA KAU MERENGKOK JUGA. ABANG POLIS YOU KNOW WHAT TO DO LAH..........
Ketua Polis Negara, Tan Sri Khalid Abu Bakar menerusi Twitter rasmi beliau memaklumkan bahawa suspek yang dikehendaki bagi kes rompak dan tembak mati seorang pegawai bank cawangan Ambank di Subang Jaya, 23 Oktober lalu berjaya diberkas di Johor Bahru, awal pagi tadi.

"Syabas pasukan Ops Cantas Bukit Aman... terima kasih rakyat Malaysia yang terus membantu PDRM Malaysia," ujar Khalid di laman mikto Twitter miliknya.

Sementara itu, menurut Facebook Polis diRaja Malaysia (PDRM), suspek berjaya diberkas jam 7.00 pagi tadi di Kampung Belungkor, Kota Tinggi.



1 comment:

Anonymous said...

Salam..blog tuan sudah dipautkan..mohon pautan semula..
apple-bru.blogspot.com
tq.

PENGUMUMAN

Dalam Memperjuangkan Martabat Bangsa dan Maruah Melayu
Jejaka Berharapkan Kepada Rakan-Rakan Sepanji Bersatu Demi "Amar Mak'ruf Nahi Mungkar!!"