Jadi Geng OKC

Monday, October 7, 2013

Macha PKR Rasuah OKU RM50 Cover Malu Sebagai Ahli Parlimen

Tiba-tiba pagi ni Jabatan Kebajikan Masyarakat (JKM) kena ambush dengan pembangkang yang di DALANGI oleh MP Padang Serai R.Surendran. Kononnya JKM kejam biar orang kudung kaki tangan dan putus kepala merangkak-rangkak naik tangga nak minta belas kasihan JKM. 

Maka di tunjukkanlah foto-foto penerima upah RM50 dair ahli parlimen tersebut untuk di paparkan kepada tontonan dunia media maya bagaimana OKU-OKU ini di layan JKM. 


Actually isu ni simple saja. 

1.Untuk menutup malu MP Padang Serai kena halau keluar dari dewan rakyat baru-baru ni. Dia tak sedar bila berkelakuan macam monyet dalam parlimen dan perkara tu pulak di TONTON LIVE OLEH BANYAK HINDU-HINDU ESTET GETAH MASA TIME BREAK DIORANG! dan ini telah menjadi buah mulut perkerja-pekerja hindu ni tadi di estet-estet milik Sime Darby dalam parlimen padang serai macam di mukim naga lilit dan di dalam mukim Merbau Pulau yang mana hindu-hindu ni berpendapat rupa rupanya kehebatan ahli parlimen yang diorang pilih cuma takat tu saja. 

PANDAI MELOMPAT DALAM PARLIMEN SAJA. Sebab tu bagi memulihkan imej dia sebagai ahli parlimen maka dia UPAH diorang ni tadi untuk STAGE SHOW bagi menaikkan semula imej dia yang telah tercalar kerana dihalau keluar dewan rakyat minggu sudah. 

2- Siapa heading JKM ni masa dekat-dekat musim pemilihan Umno?? 
Dia nak tunjuk betapa teruknya JKM di bawah kawal selia orang ni dan seolah-olah ingin mempengaruhi pewakilan Umno supaya jangan pilih orang ni masa pemilihan Umno nanti. 

Ini je lah yang aku nampak NIAT SEBENAR DIA. Kalau betul-betul nak tolong dan tunjuk dia perihatin KENAPA TAK KOKKO SAJA SI KUDUNG YANG DIA UPAH RM50 TU????

No comments:

PENGUMUMAN

Dalam Memperjuangkan Martabat Bangsa dan Maruah Melayu
Jejaka Berharapkan Kepada Rakan-Rakan Sepanji Bersatu Demi "Amar Mak'ruf Nahi Mungkar!!"