Jadi Geng OKC

Thursday, October 3, 2013

Keputusan CEC Bukti DAPig Parti Rasist

DAP chauvinis.... Inilah hakikat yang jelas tapi masih membutakan mata hati Melayu DAP..Apa yang dah disuap sampai mabuk dengan parti komunis ni?? Bukti dah nyata Melayu DAP disisihkan ibarat melukut di tepi gantang jer...Pemilihan CEC DAP mempamerkan segalanya..

Wakil kaum india pun ada lima orang beb.....wakil Sabah satu orang berpadanan untuk satu negeri. Begitu juga wakil Sarawak satu orang berpadanan untuk satu negeri. Wakil kaum melayu selaku kaum majoriti di negara ini sepatutnya kena ada 5 orang jika mereka benar-benar tidak anti melayu. Kalau tak dapat 5 orang dapat 3 orang pun ok lah....Tetapi seorang sahaja yang mereka lantik. Lagi nak bercakap parti yang berbilang kaum,berjuang untuk semua kaum dan tidak anti melayu ke wahai Kit Siang dan Guan Eng ?

DAP sekali lagi membuktikan melayu tidak penting kepada mereka. Pemilihan semula CEC yang berlangsung pada 29 September 2013, daripada 20 calon yang menang seorang pun tidak ada melayu yang terpilih. Sedangkan dalam pemilihan itu enam calon melayu yang bertanding. Seorang pun tak menang beb....

No comments:

PENGUMUMAN

Dalam Memperjuangkan Martabat Bangsa dan Maruah Melayu
Jejaka Berharapkan Kepada Rakan-Rakan Sepanji Bersatu Demi "Amar Mak'ruf Nahi Mungkar!!"