Jadi Geng OKC

Sunday, October 27, 2013

BONGKAR!!! Rahsia Kerjaya Ahli PAS Musim Pilihanraya



Tips dan cara PAS mengajar rakyatnya berkerja tanpa susah payah..Hidup senang cara PAS. Hidup hanya perlu beribadat je.. Cakap tipu bohong semua ni hanya sunat bagi mereka.

Ada sapa-sapa nak kaya cara mudah tak perlu kerja lebih? Tak perlu kerja sehingga lapan jam sehari, tak perlu modal besar, tak perlu berpelajaran tinggi, modal kecil pendapatan boleh mencecah hingga enam ke tujuh angka..tak percaya?..

Senang dan mudah je..Apa yang diperlukan hanya sediakan sehelai jubah, kopiah mahupun serban atau tasbih, jika boleh bela janggut sikit, tin milo kosong, beg plastik atau jika nak dapat lebih bawa guni plastik, jangan lupa sebatang marker pen dan sekeping manila kad sebarang warna, tapi lebih baik lagi jika berwarna hijau.. Jika semua dah tersedia pergi ke komplek membeli belah, tempat-tempat awam atau sebarang majlis keramaian..

Pakailah jubah dengan kelengkapan lainnya, tulis kat kertas manila kad menggunakan marker pen besar-besar ayat "Derma itu Jihad". Pasti ramai yang menghulurkan derma seringgit, lima ringgit sehingga ada yang menderma sehingga beratus dan tidak mustahil sehingga beribu jika rajin lakukan setiap hari. 
 
Tidak mustahil hasilnya boleh mencecah sehingga enam ke tujuh angka sebulan..Tak caya cubalah sendiri.. Kerana kerjaya inilah yang dilakukan oleh juak-juak PAS yang daif dalam mencari pekerjaan..Tak percaya pergilah ke Sg. Limau sekarang..pasti korang akan bertemu jawapannya


.

No comments:

PENGUMUMAN

Dalam Memperjuangkan Martabat Bangsa dan Maruah Melayu
Jejaka Berharapkan Kepada Rakan-Rakan Sepanji Bersatu Demi "Amar Mak'ruf Nahi Mungkar!!"