Jadi Geng OKC

Join OKC Networkedblog Team

Sunday, September 8, 2013

Tak Logik Betul Sangkaan Pak Montori Ni...Agak-Agak ler..

Tidak banyak aduan yang diterima Kementerian Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan berkaitan kenaikan harga barangan atau perkhidmatan berikutan kenaikan harga petrol RON95 dan diesel.

Menterinya, Datuk Hasan Malek berkata, keadaan ini jelas membuktikan bahawa pengurangan subsidi bahan api itu yang diumum kerajaan sejak Selasa lalu tidak memberi implikasi besar terhadap kos operasi peniaga.

OKC: Memanglah secara zahirnya tak nampak komplen ataupun bantahan dari rakyat sebab rakyat marhean takde kerja der nak gi tulis surat ke isi borang aduan kenaikan harga minyak ke...

Jangan lupa Tok Hassan oii, rakyat memberontak dalam diam, buruk baik kesannya jadi sempadan buat kerajaan..

Jangan nak eksyen sangat dengan laporan aduan yang kurang tu, kat laman sosial macam facebook, twitter dan yang lain-lain tu hari-hari cerita pasal minyak naik, barang naik..kadang-kadang sampai lemas bila bukak je fb cerita yang sama..So, realitinya, rakyat memang ramai merungut dan membantah kenaikan minyak petrol tu..Jangan tak percayo pulak!!

psst...Pak Montori kito ni takdo facebook ko??

1 comment:

Anonymous said...

Dia pikir org2 melayu nih mcm org2 cina yg bermolot becok ker?

org2 cina yg kebanyakkan peniaga mmg sangat2 menunggu peluang mcm nih!

Minyak seliter naik 20sen.

Semua brg termasuk megi pon nanti naik 20sen.

20 sen jer kan pak menteri! Ko punyer keta minyak govt tanggung ker?

PENGUMUMAN

Dalam Memperjuangkan Martabat Bangsa dan Maruah Melayu
Jejaka Berharapkan Kepada Rakan-Rakan Sepanji Bersatu Demi "Amar Mak'ruf Nahi Mungkar!!"