Jadi Geng OKC

Sunday, September 22, 2013

Melayu Dalam DAP Bukan Takat 50sen, Maruah Pun Hilang Dah!!

Seorang lagi ahli DAP tampil menjelaskan sememangnya tidak ada tempat untuk orang Melayu dalam parti yang dianggapnya rasis itu tetapi sebaliknya mereka terus diperkudakan untuk agenda sempit pemimpin parti berkenaan.

Menurut Aspan Alias yang menganggotai DAP sejak setahun lalu, dalam parti itu orang Melayu disogokkan dengan wang dan projek tetapi kuasa politik terus didominasi oleh kaum Cina.

“(Perjuangan Melayu) DAP tiada. Mereka setakat beri duit dan projek itu dikira politik. Kita nak cakap bukan semestinya beri duit dan projek itu semua, kita sedang bercakap soal politik. Roh santapan politik negara tiada.

(Perjuangan Melayu) bukan tiada, tetapi DAP terlupa sebab mereka hanya nak agenda mereka sendiri,” katanya ketika diwawancara oleh Antarapos.

Sebelum ini, Pengerusi Jawatankuasa Penyelaras DAP Melayu Pulau Pinang, Zulkifli Mohd Noor menyifatkan kewujudan ahli Melayu dalam DAP hanya bernilai 50 sen.

OKC: Tak nak citer panjang lebar..statement di atas dah cukup menyedarkan kita sebagai melayu..yg x sedar2 tu melayut..terjuntai tunggu nak jatuh jer..hihihi

1 comment:

Anonymous said...

maruah melayu DAP bukan 50 sen.. TETAPI pengkhianat2 ini berhutang dgn semua bumiputra dimalaysia!

PENGUMUMAN

Dalam Memperjuangkan Martabat Bangsa dan Maruah Melayu
Jejaka Berharapkan Kepada Rakan-Rakan Sepanji Bersatu Demi "Amar Mak'ruf Nahi Mungkar!!"