Jadi Geng OKC

Join OKC Networkedblog Team

Sunday, August 4, 2013

Pakcik Ni Cakap Syiah Sosat...Sekular

Pakcik ni bagitau kat kito semuo yang mano Syiah tu ajaran sosat sobab ionyo mongubah Islam sehinggo tidak mengikut ajaran yang sobonar. Bokas Montori Bosar Kolantan ni cakap, ajaran syiah samo soperti fahaman sekular ( macam parti politik sekular DAP tu laa..) yang menyosatkan umat Islam di negara ini.

Pakcik ni ado cakap, syiah ini terimo Islam tapi diubah sehinggo tak mengikut ajaran Islam sebonar dan perlu di ingatkan jugo fahaman tersebut serupo dengan sekular. Bermakna serupolah macam fahaman DAP yang terimo Malaysia pelbagai kaum tapi hakikat eh poyo mengimpikan sobuah negaro sekular. Kepalo hotak eh Dapigs ni!!

Apo yang den tortarik dongan konyataan Pakcik ni, Syiah ni bahayo kerano sampai satu poringkat ado nikah mutaah? Nikah free..sapo yang tak nak kan?? Pakcik ni bagitau lagi, nikah mutaah ni pujo nafsu sobab nikah mutaah ni tak kiro la bini oghang ko, anak oghang ko, kawan FB ko...

Eden sotuju gak,  ontah-ontah ado pomimpin yang nikah mutaah, manolah tau kan? Nikah dalam keretapi dongan bini oghang ko, nikah dalam hotel dongan jando ko, manolah tahu...Jadi, nampak eh Pakcik ni dah torang bijik mato somonjak tinggalkan kerusi empuk dalam kerajaan negeri. Harap-harap Pakcik ni kembali lantang dengan syiar dan dakwah monogakkan Islam.

Lagi cantik kalau Pakcik ni, gentleman peghambat mano-mano anak buah yang dah terpesong dengan Syiah ni..Janganlah nak harap Mufti ajo jalankan tanggungjawab, oghang macam Pakcik ni pun wajib bertanggungjawa sobab ramai yang sogan dengan Pakcik ni..so, sonanglah...

Sumber: KLIK SINI

1 comment:

Anonymous said...

naik tanggopun di anggap syiah lani,buek mutaah awal bulan.

PENGUMUMAN

Dalam Memperjuangkan Martabat Bangsa dan Maruah Melayu
Jejaka Berharapkan Kepada Rakan-Rakan Sepanji Bersatu Demi "Amar Mak'ruf Nahi Mungkar!!"