Jadi Geng OKC

Friday, August 23, 2013

Dey Tamby!!! Lu Apa Cakap?

Dey tambi.. lu sudah jadi menteri itu Najib sudah lantik.. Apa lagi lu mau.. sudah kasi capati free sekarang lu besaq kepala ka?
Dah jadi menteri si kepala Hindraf ni patutnya gunalah saluran yang sepatutnya dan pertahankan kerajaan bukan tumpang mabuk se todi dengan DAP! Apa kejadahnya nak inkueas.. bila dah di sahkan kesemua yang berjaya ditembak mati dari gengster 04.
Menteri Hindraf ni bawa suara pembangkang sehaluan dengan DAP yang awal awal lagi persoalkan tindakan pihak polis,seolah mereka lebih tahu hal ehwal underworld siapa gengster atau siapa bukan..
Semasa polis terkorban mempertahankan tanah air di Lahad Datu, kita dikatakan berdrama. Bila tembak menembak berlaku di sana sini, mereka kata polis berdiam diri dan tidak berbuat apa-apa. Bila penjenayah ditembak mati, mereka kata polis (bersikap) melulu dan zalim.
Apa ni? Apa wayang dia orang main pula?
Baca Sini


Sebarang komen yang korang buat adalah tidak menjadi tanggungjawab admin. Korang nak komen apapun, itu korang punya pasal dan korang akan terima risikonya..Selamat membaca

No comments:

PENGUMUMAN

Dalam Memperjuangkan Martabat Bangsa dan Maruah Melayu
Jejaka Berharapkan Kepada Rakan-Rakan Sepanji Bersatu Demi "Amar Mak'ruf Nahi Mungkar!!"