Jadi Geng OKC

Join OKC Networkedblog Team

Monday, July 15, 2013

Portal Pembangkang Bisu Isu Biadap Beruk Alvin & Vivian..Apa Dah Jadi??

Salam Ramadhan..


Bangun je dari tidur, selesai saja sahur, aku belek-belek portal berita setiap parti di Malaysia ni. Ternyata apa yang difikirkan menjadi kenyataan bilamana takde satu pun akhbar internet dari pembangkang melaporkan isu biadap dua ekor cina 'Alvin & Vivian'.

Sampai saat aku menulis ni masih tiada juga kelihatan berita mahupun komentar dari mana-mana protal pro-pembangkang, baik laman berita mahupun bloggers pakatan.

Apakah isu yang maha biadap ini langsung tidak mendatangkan rasa marah ataupun sifat menjaga maruah agama Islam dikalangan pepimpin pembangkang?

Harakahdaily, KeadilanDaily, Roket Kini, Malaysiakini dan The Star sememangnya tidak memperdulikan isu  penghinaan Ramadhan ketika ini kerana masing-masing meletakkan agama sebagai perihal terakhir selepas misi kuasa, rasuah, dan menumbangkan kerajaan sebagai isu utama dalam perkiraan harian mereka.


Hampeh!! Laknat!! Jolokan yang wajar diberi buat pemimpin Islam Pakatan yang benar-benar tunduk pada kafir-kafirun demi politik mereka. Biarlah, budak dua ekor tu nak buat apa, yang penting hati kroni lebih utama untuk dijaga..

Renung-renungkanlah, jika sikap sebegini masih membutakan hati dan akal penyokong-penyokong PR, tak taulah aku nak cakap apa lagi..KDN, JAKIM, PDRM, SKMM tolong prihatin dan ambil tindakan sewajarnya kerana maaf mereka tidak mampu merubat perasaan marah dan singgung umat Islam di Negara ini.

No comments:

PENGUMUMAN

Dalam Memperjuangkan Martabat Bangsa dan Maruah Melayu
Jejaka Berharapkan Kepada Rakan-Rakan Sepanji Bersatu Demi "Amar Mak'ruf Nahi Mungkar!!"