Jadi Geng OKC

Join OKC Networkedblog Team

Monday, July 8, 2013

Lupakan Aje Matlamat Si Kurang Upaya Ni!!

Perkara 12 (4), jelas tersembunyi agenda tersirat DAP dalam usaha menjadikan negara ini sebagai sebuah negara yang bebas beragama mengikut kehendak individu itu sendiri.

Pengerusi DAP, Karpal OKU dengan biadap mahukan meminda perlembagaan persekutuan berhubung status agama kanak-kanak dibawah umur 18 tahun membuktikan agenda yang maha jahat dalam melumpuhkan syiar Islam yang menjadi teras utama di negara ini.

Apabila Karpal OKU membangkitkan hal ini, dia menunjukkan DAP dan sekutunya seolah-olah mahu mengulang semula apa yang dah berlaku di Singapura 60 tahun dahulu. Isu Natrah menjadi pedoman untuk kita rakyat Melayu Islam mengerti dan memahami maksud tersirat si OKU itu.

Kekacaun yang berlaku dari peristiwa itu menyebabkan Singapura bertukar menjadi sebuah negeri yang relatifnya Melayu kepada Singapura sekarang. 60% dari kaum Cina, 15% pula Melayu yang kebanyakkan kini lupa pada kemelayuan mereka. Pertuturan sahaja sudah cukup memperlihatkan lambang kemelayuan di Singapura kian pupus.

Apakah ini yang di idamkan oleh penyokong-penyokong PKR dan PAS?? Kompomlah yang melayunya. Sebab itulah kita sebagai pewaris bangsa wajib mempertahankan dan memartabatkan bangsa dari terus dipijak oleh kaum lain yang menumpang kasih di bumi Melayu ini.

Tuntutan Karpal OKU memanglah logik dan relevan sebab DAP memang mengimpikan Malaysia menjadi negara sekular sama seperti Singapura. Lim Kit Siang tentunya mahu menandingi Lee Kuan Yew yang berjaya mengusir orang Melayu secara sistematik dan ini jualah matlamat agung Karpal untuk diwarisi kepada anak-anak Singh yang akan datang.

Kalau perihal sebegini masih lagi menjadi kabur bagi puak-puak Melayu yang menyokong taksub kepada PR, maka tidak hairanlah jika apa yang terjadi bakal terjadi.

Lebih-lebih lagi pengamal politik PAS. Sehingga kini masih dengan angan-angan Negara Islam..Bukan tak setuju tapi ukur baju badan sendirilah beb....Macam mana nak bentuk negara Islam kalau masih bergaul dengan bukan Islam macam DAP tu?

PKR aku tak nak cakap la, sebab semua orang tahu yang PKR ini ikut jer DAP sebab PKR sebuah parti yang bebas beragama, bebas bergaul laki-laki perempuan, pondan, gay dan sebagainya. Asal dapat jadi Perdana Menteri sudah ler...

Apapun, Perlembagaan Persekutuan wajar menolak sebarang pindaan yang melibatkan perkauman, agama dan adat resam negara yang berbilang kaum ini. Hasrat si OKU tu, tepis jauh-jauh. Biarlah dia melalak di atas wheel chair nya kerana, matlamat kesejahteraan bangsa lebih utama dari matlamat si kurang upaya.

jejaka.






No comments:

PENGUMUMAN

Dalam Memperjuangkan Martabat Bangsa dan Maruah Melayu
Jejaka Berharapkan Kepada Rakan-Rakan Sepanji Bersatu Demi "Amar Mak'ruf Nahi Mungkar!!"