Jadi Geng OKC

Friday, July 5, 2013

Blog Aku Blog Benci Anwar!!!

SALAM JUMAAT...

Blog ni, kebanyakannya memaparkan isu dan cerita-cerita tentang pembangkang khususnya Anwar Ibrahim kerana aku memang cukup benci dan tak suka langsung dengan dia yang mempunyai banyak kes-kes pelik dan aroma busuk yang membawa kehancuran pada generasi muda masa kini.

Justeru, aku mempelawa rakan-rakan blogger dan dan seangkatan dengannya untuk berkongsi maklumat dan cerita tentang insan yang bernama Anwar ni.

Benci bukan kerana dia pernah melukai hati aku atau tumbuk aku atau balun jubuq aku tapi aku benci dengan laungan reformasi dan demonstrasi yang dirancangnya yang tiada kesudahan. Dan aku benci bila sampai hari ni tiada satu pun tindakan dari mana-mana jua pihak atas perilaku songsang yang telah dilakukan..

Kenyataan peribadiku...aku takut negara ni hancur dan huru-hara oleh impak 'Anwar Spring' yang boleh berlaku jika masing-masing antara kita lalai dan leka dengan segala racangannya. Ingat, hati seseorang itu tidak dapat diketahui selain Allah dan dengan izin DIA juga, Anwar boleh berjaya disebabkan kelalaian kita.

No comments:

PENGUMUMAN

Dalam Memperjuangkan Martabat Bangsa dan Maruah Melayu
Jejaka Berharapkan Kepada Rakan-Rakan Sepanji Bersatu Demi "Amar Mak'ruf Nahi Mungkar!!"