Jadi Geng OKC

Sunday, July 21, 2013

Anwar Ke Mekah?? Aku Tak Percaya!!!


Gambar ni memainkan pelbagai reaksi yang boleh dilihat. Gambar ni sekarang hangat diperkatakan di laman facebook. Tapi aku yang melihatnya mengatakan bahawa gambar ni tipu dan amat susah untuk disahihkan.

Aku tak percaya, kalau korang nak percaya, itu korang punya pasal!. Bagi aku, setiap umat Islam yang berniat dan terdetik hati untuk ke Tanah Haram, adalah digerakkan oleh Allah jua. Pintu Kaabah melambai buat mereka.

Justeru itu, bagi manusia yang berakal, tidakkah kita mahu membersihkan diri segalanya sebelum menjejakkan kaki di sana?

Aku tak percaya! Kalau betul, bebaskan diri dengan fitnah liwat tu dulu, baru pegi Mekah, ambik gambar dan barulah aku percaya...

Aku tak percaya!!

No comments:

PENGUMUMAN

Dalam Memperjuangkan Martabat Bangsa dan Maruah Melayu
Jejaka Berharapkan Kepada Rakan-Rakan Sepanji Bersatu Demi "Amar Mak'ruf Nahi Mungkar!!"