Jadi Geng OKC

Saturday, June 29, 2013

Anwar 'WAJIB' Saman Jusuff Kalla Kalau Betul Tegakkan Kebenaran!

Kalau tak saman, mana dia nak letak muka!!!
Itu satu tuntutan yang sewajarnya dilakukan oleh Si Ketua Penipu tu jika dia seorang yang memang mahu menegakkan Kebenaran. Eden percaya, rakyat pun mahukan penjelasan.

Cabaran sedemikian bukan kali pertama kita dengar dari mulur rakyat yang sering bercerita tentang Politik di kedai kopi. Tapi satu pun suara tu tak didengar oleh Si Ketua Penipu tu.

Persoalannya, kenapa dia takut sangat nak ambik tindakan bila berhadapan dengan isu - isu macam ni? Adakah dia takut sangat dengan mereka yang buat pendedahan tersebut?

Sebelum ini, Datuk Eskay mendedahkan salah laku moral Si Ketua Penipu tu dengan seorang Chinadoll. Sekarang, Mantan Naib Presiden Indonesia pulak.

Yusuf Kalla mendedahkan bahawa Si Ketua Penipu tu mendapat penajaan dari negara - negara luar untuk menjayakan agenda jahat dia dalam Malaysia.

Pendedahan itu pulak dipetik oleh laman portal Pro Yahudi iaitu Merosakkini. Jadi, memang patut sangat la Si Ketua Penipu tu saman mereka. Kalau setakat nak nafi pakai air liur je, baik tak payah!!! Buat mengabihkan masa je!!!

No comments:

PENGUMUMAN

Dalam Memperjuangkan Martabat Bangsa dan Maruah Melayu
Jejaka Berharapkan Kepada Rakan-Rakan Sepanji Bersatu Demi "Amar Mak'ruf Nahi Mungkar!!"