Jadi Geng OKC

Thursday, June 20, 2013

Anwar Cari Gaduh Dengan Timbalan Polis..

Nampaknya Anwar mula berkokok lagi..!

Kali ini Anwar menyerang Timbalan Ketua Polis Negara, Datuk Seri Bakri Zinin. Ketua Umum PKR ini sudah mula menghidu bahawa rakyat tidak akan menyertai perhimpunan haram Black 505 anjurannya itu, dijangkakan program tersebut tidak akan mendapat sambutan, maka beliau sudah mula menuding jari kepada pihak lain....

Ketua Umum PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim memberi amaran kepada Timbalan Ketua Polis Negara Datuk Seri Bakri Zinin supaya tidak bersikap seperti pemimpin Umno bahagian untuk cuba menyekat perhimpunan Black 505 Sabtu ini.

NONEAnwar yang juga ahli Parlimen Permatang Pauh menjelaskan perhimpunan itu adalah satu himpunan aman dan polis tidak sepatutnya membuat sekatan atau amaran.

"Majoriti rakyat mengharapkan senario berubah. Perhimpunan kita aman. Saya kesal tindakan diambil terhadap penganjur. Sebelum ini tiada gangguan majlis cuma masalah teknikal. 

"Kami tak ada konfrantasi, cuma timbalan ketua polis negara boleh beri pandangan tapi jangan bagi amaran atau ugut macam ketua bahagian Umno. Kita setuju kalau nak ada perbincangan," katanya dalam sidang media di Petaling Jaya.


No comments:

PENGUMUMAN

Dalam Memperjuangkan Martabat Bangsa dan Maruah Melayu
Jejaka Berharapkan Kepada Rakan-Rakan Sepanji Bersatu Demi "Amar Mak'ruf Nahi Mungkar!!"