Jadi Geng OKC

Join OKC Networkedblog Team

Friday, April 29, 2011

ALLAH MAHA BESAR, BERTAUBATLAH ANWAR.

APA yang menimpa Anwar Ibrahim seharusnya diambil iktibar oleh sesiapa sahaja terutama sekali kalangan pemimpin-pemimpin politik Negara terutama sekali daripada pembangkang yang terlalu ghairah menabur fitnah,mencerca dan mengaibkan orang lain.

Nasib malang yang berlaku terhadap Anwar bolehlah kita sifatkan sebagai satu pembalasan Allah terhadap keceluparan,kesombongan serta kebiadapannya melemparkan fitnah tanpa memikirkan pahala dan dosa terutama sekali apabila beliau tidak segan silu melemparkan serta merekayasakan fitnah terhadap musuh-musuh politiknya terutama sekali Perdana Menteri Malaysia,Najib Razak dan isterinya Rosmah Mansor.

Selama ini Anwar yang dilihat begitu bangga menggunakan segala kelebihan pidato yang dimiliknya untuk menjadikan setiap pentas ceramah dan juga sidang akhbar sebagai medan untuk beliau mencaci keperibadian serta memburukkan Najib Razak dengan fitnah-fitnah hingga sanggup dan tergamak mengaitkan PM Najib dan isteri terbabit dengan pembunuhan wanita Monggolia ,Alatantunya.

PM Najib dua kali melakukan sumpah mubahalah menafikan penglibatannya dan Anwar tidak sekalipun sanggup berada di mana-mana masjid untuk melafazkan sumpah sedemikan bagi membuktikan bahawa beliau tidak terlibat meliwat Saiful dan beliau bukan lelaki dalam video seks yang melanggan pelacur Cina dimana video tersebut sedang hebat dipertontonkan di laman-laman youtube ketika ini.Anwar hanya mengelakkan dirinya dengan berselindung disebalik perkataan konspirasi yang beliau reka sendiri.


Bertaubatlah!
Tindak tanduk tercela Anwar yang disifatkan oleh penyokong-penyokongnya dan juga kepimpinan tertinggi PAS sebagai pemimpin masa depan yang mempunyai moral,kredibiliti dan intergriti yang tinggi untuk merwarisi kepimpinan Negara semakin hari semakin terbongkar dan akhirnya Allah meununjukkan kepada seluruh rakyat Malaysia wajah atau tembelang sebenarnya Anwar bahawa beliau adalah bukan pejuang rakyat yang bermoral tinggi.

Penghujahan peguamnya Karpal Singh dalam kes liwat membuktikan bahawa benar Anwar telah meliwat Saiful dan peguam tersebut hanya cuba menjadikan kes tersebut berlaku secara rela,suka sama suka antara Anwar dengan Saiful .Bila berdepan dengan kes video seksnya, Anwar cuba memperalatkan penyokong-penyokongnya termasuklah Hadi Awang dan Nik Aziz.Terbukti ribuan doa yang diaminkan dengan dipimpin oleh Nik Aziz Allah telah menunjukan kepada seluruh rakyat Malaysia bahawa Anwar Ibrahim benar-benar insan yang banyak menipu dan mengelirukan masyraka.Solat Hajat yang beliu mungkin anggap boleh menyelamatkannya menjadi senjata yang makan tuan.

Moralnya,jangan sesekali mempermainkan agama dan juga memperbodohkan Allah s.w.t.Allah Maha Adil,Maha mengetahui.Maha Pengasih dan Maha Penyayang.Rancangan Anwar, Anwar tahu tapi rancangan Allah Anwar tidak tahu.Jangan sesiapa cuba mahu menjadi Tuhan ataupun mahu menjadi malaikat ketiga di sekeliling rakyat jelata.

Apa sekalipun tohmahan terhadap beberapa orang anak muda ini, mereka harus dipuji kerana mereka berani untuk mengambil risiko untuk kepentingan agama,bangsa dan Negara yang selama ini diperlekah serta dihina semau-maunya oleh Anwar Ibrahim dan kumpulannya.

Barangkali masih ramai anak-anak muda yang berada di luar sana yang turut jelak dan jijik terhadap Anwar namun mereka mungkin tidak ada saluran untuk menyuarakan rasa luka,kecewa dan marah terhadap Ketua Pembangkang yang begitu tega menipu rakyat selama ini.

Kita sedar ada yang memuji tindakan tersebut dan yang pasti nama-nama ini didendami oleh penyokong-penyokong tegar Anwar dan juga pembangkang malah memungkinkan kumpulan anak-anak muda ini berada dalam bahaya lantaran rangkaian gerakan politik Anwar sebelum ini sering dikaitkan dengan berbagai-bagai agensi daripada luar negara yang membantu Anwar untuk melampiaskan nafsunya akan bertindak membalas dendam atau sebagainya.

Anwar Ibrahim harus berlapang dada.Menginsafi diri.Bertaubat.Wan Azizah dan Nurul Izzah harus menerima natijah daripada perbuatan suami dan bapa kesayangan mereka ini bahawa Anwar menerima pembalasan daripada Allah atas keceluparan dan kesungguhannya memfitnah dan mengaibkan orang lain.Anwar berusaha untuk merekayasakan fitnah terhadap kepimpinan Negara dan akhrinya Allah membuka satu demi satu kebejatan moral beliau sendiri yang diselindungkan selama ini oleh imej kononnya beliau seorang pemimpin,lelaki dan suami yang baik.

Betullah apa yang telah disebutkan oleh sesiapa sahaja sebelum ini termasuklah Nik Aziz bahawa bila kita berusaha untuk membuka keaiaban atau memfitnah orang lain.Allah akan membuka keaiban kita dan inilah yang sedang Anwar tanggung ketika ini.Allah sedang mebayar segalanya dalam bentuk tunai.

Kalau mahu dihitung, memang terlalu banyak fitnah yang Anwar lemparkan.Mulutnya sentiasa cabul.Tidak cukup beliau memfitnah PM Najib dan isteri, beliau secara mudah memfitnah dan menggelarkan polis dengan gelaran yang cukup jijik seperti anjing dan sebagainya.Sistem kehakiman turut dihina dan dicercanya. SPR dan SPRM juga tidak terkecuali dengan tuduhan liar malah apa sahaja sistem yang tidak tunduk kepada kemahuan dan kepentingan beliau ianya akan diserang dengan habis-habisan dengan berbagai-bagai fitnah yang direka.

Andainya Anwar masih lagi menyakini dirinya sebagai seorang Islam,mukmin sejati dan ingin bertaubat sebelum ajal menjemput,inilah masanya untuk Anwar bangkit mengsucikan dirinya,minta ampun kepada Allah,rakyat dan seluruh keluargannya yang sekian lama menanggung malu kesan daripada perbuatan dan tindakannya.Berundurlah dari politik sebelaum beliau menjadi lebih malu lagi.

Kepada Wan Azizah dan Nurul Izzah, rakyat faham perasaan mereka tetapi sebagai seorang Islam yang baik, berterusan bersubahat dengan perkara-perkara mungkar memungkinkan mereka juga turut menrima bala dan petaka daripada Allah.Kembalilah ke jalan benar.Masih ada masa untuk pulang ke pangkal jalan.
SANGGAH TOK JANGGUT

Monday, April 11, 2011

RENUNGAN : PAS DIPERBODOH-BODOHKAN DI SARAWAK

Penulis: ANON00

PAS bertanding di lima kerusi DUN di Sarawak iaitu Beting Maro, Sebuyau, Muara Tuang, Tanjung Datu dan Saadong Jaya. PAS berkeyakinan penuh mampu membuat kejutan besar di Sarawak dengan memecah kekosongan selama mereka bertanding di bumi Rentap Sungai Skrang ini. Keyakinan PAS semakin kukuh menerusi kempen agresif Anwar Ibrahim dan DAP di seluruh Sarawak.

Keyakinan PAS begitu menggunung di Beting Maro yang pernah ditandingi pada 2006 dahulu. Agak menarik apabila Beting Maro dikatakan bakal dikuasai oleh PAS pada pilihanraya kali ini memandangkan sambutan kepada PAS lebih hebat dan menyeluruh.

Persoalannya, benarkah seperti yang didakwa sedangkan daripada apa yang dilihat di Muara Tuang serta laporan-laporan yang diterima dari Saadong Jaya, Tanjung Datu, Sebuyau dan terutama sekali di Muara Tuang, PAS sedang berhadapan dengan masalah yang bukan kecil saiznya.

Penolakan penduduk terhadap tukang-tukang kempen PAS di kawasan-kawasan yang dinyatakan di atas begitu ketara. Di Muara Tuang sendiri, meskipun cubaan untuk mewujudkan sentimen kebencian terhadap calon dari Barisan Nasional yang merupakan adik kepada Ketua Menteri Sarawak, serta provokasi yang tidak pernah berlaku di kawasan tersebut, begitu jelas menunjukkan PAS sekadar membodohkan diri mereka dengan bertanding di Sarawak.

Alasan berdakwah dan untuk menunjukkan kepada masyarakat Sarawak bahawa Islam itu wujud dan diperjuangkan oleh PAS adalah alasan yang sangat dangkal selain alasan yang menghina rakyat Sarawak yang beragama Islam.

Islam hidup subur di bumi Sarawak meskipun lebih separuh daripada penduduk Sarawak yang berbilang etnik merupakan penganut Khatolik. Pendakwahan yang dijalankan oleh orang persendirian, agensi negeri tertentu selain JAKIM, menyaksikan lebih ramai rakyat Sarawak yang memeluk agama Islam berbanding usaha yang kononnya dakwah oleh PAS.

Layanan yang diterima oleh PAS daripada PKR dan DAP di Sarawak juga sangat menyedihkan. Atau lebih tepat lagi bolehlah dikatakan, PAS sebenarnya telah diperbodoh-bodohkan oleh rakan-rakan sekutunya dalam Pakatan itu di Sarawak. PAS dihantar bertanding di lima kawasan hanya untuk merintis jalan agar sokongan kepada PKR dan DAP semakin bertambah. DAn selepas kedua-dua parti tersebut memperolehi kekuatan, PAS sudah pasti akan ditendang keluar dan tidak lagi dibenarkan bertanding.

Paling ketara ialah apabila PAS dibenarkan bertanding di kawasan-kawasan yang sememangnya kawasan bunuh diri untuk PAS seperti di Tanjung Datu dan Saadong Jaya. Sehingga setakat ini, tiada sebarang tanda-tanda yang menunjukkan PAS diterima di kedua-dua kawasan tersebut. Ceramah dan kempen yang dijalankan oleh PAS di kedua-dua kawasan tersebut, lebih banyak dihadiri oleh petugas berbanding rakyat dan pengundi tempatan. Lebih malang lagi apabila para petugas PAS turut dihalau dan tidak dbenarkan berkempen di kedua-dua kawasan itu.

Walaupun para tukang kempen PAS cuba merungut dan melahirkan kemarahan kerana kegagalan PAS untuk masuk ke kawasan berkenaan bagi berkempen, ternyata ia adalah satu tindakan tidak cukup matang. Sebabnya, PAS tidak boleh menjadikan budaya politik di Semenanjung sama seperti di Sarawak.

Perhatikan sahajalah bagaimana mesin-mesin propaganda Pakatan Rakyat langsung tidak memberikan ruang kepada PAS untuk mempromosikan kehadiran dan penglibatan mereka dalam politik Sarawak. Sebaliknya mesin-mesin propaganda Pakatan Rakyat lebih tertumpu kepada Anwar Ibrahim dan kejayaan DAP menguasai kerusi-kerusi bandar yang bermajoritikan Cina.

Biarpun pada masa yang sama, PAS cuba menumpang glamour PKR, Anwar Ibrahim dan DAP, ternyata usaha yang dilakukan oleh PAS itu langsung tidak diendahkan oleh sekutunya.

Sebabnya mudah, PKR, Anwar Ibrahim dan DAP tidak peduli langsung dengan PAS kerana peluang untuk PAS menang di Sarawak hampir tiada. Untuk apa PKR, Anwar dan DAP perlu menatang PAS sekiranya PAS hanyalah sebuah parti bodoh yang boleh diperbodoh-bodohkan di Sarawak?

Anwar tak cari PELABUR tapi cari PELACUR



Apa beza pelaBur dan pelaCur.. iaitu hanya hanya huruf B dan huruf C sahaja...

Inilah kehebatan punaisihat Ekonomi Negeri Selangor merangkap Aljuburi yang sentiasa menipu rakyat.. kali ini si Punaisihat ini mahu menipu rakyat Sarawak pula bersama kroni-kroninya..

Adakah anda ingat mengenai nassib yang menimpa kg Buah Pala.. apakah anda ingat dengan nasib peniaga di Komtar Pulau Pinang, apakah anda ingat dengan nasib peniaga bumiputra di Pulau Pinang, apakah anda ingat nasib Flat Rifle Range, Pulau Pinang yang telah dijanji oleh DAP untuk diperbaiki..

Semuanya mengalami nasib yang sama iaitu habis madu, sepah dibuang.. lepas dapat undi.. hilang... kemudian bagi dengan pelbagai Alasan..'

Kali ini mereka mahu menipu kaum Dayak pula di Sarawak, Guan Eng si Maharaja Penipu menjanjikan dana 1 Bilion kepada kaum dayak.. macam biasalah.. kalau bukan menipu, itu bukan Guang Eng..



Si Maharaja Penipu, Guan Eng berkata BN menindas kaum Dayak.. tapi Guan Eng terpula bagaimana DAP menindas kaum bumiputra di Pulau Pinang.. mereka dihalang untuk membuat rumah kos rendah di kawasan Pulau.. bahkan ruang niaga mereka dirobohkan demi nafsu serakah dan dendam DAP kepada kaum bumiputra.. lihatlah betapa keji politik si Maharaja penipu ni..

Lihatlah sahaja DAP, mereka kata mereka akan bantu kaum dayak.. mereka sebenarnya hanya membantu kaum Cina sahaja sebagaimana mereka membantu kaum Cina di Pulau Pinang.. mereka ialah parti perkauman... tapi lihat kepada BN.. PBB ialah parti Bumiputra, bukan untuk orang Melayu sahaja tetapi untuk Iban, Dayak dan seluruh kaum bumiputra di Sarawak.. Ini adalah parti rakyat Sarawak, bukan macam DAP.. ianya adalah parti anak beranak.. Guan Eng dan bapanya Kit Siang, Karpal Singh dan anaknya Gobind Singh Deo, Guan Eng dan Isterinya Betty Chew..

Lepas tu nak tanya si Guan Eng.. si Maharaja Penipu.. mereka tuduh BN gagal nak bangun Infrastruktur Sarawak.. tapi apa Guan Eng buat untuk pulau Pinang.. apakah Infrastruktur dan pembangunan ekonomi yang Guan Eng buat..

Politik Guan Eng tidak jauh beza dengan politik Zionis dan Amerika.. mereka hanya mahukan minyak dan kekayaan negeri Sarawak.. mereka cuma tahu nak buang duit Petronas dan hasil balak.. ini pelaburan ala Pembangkang.. mereka nak jual minyak, jual balak dan jual pasir...

Tapi mereka sebenarnya gagal nak bagi tahu rakyat Sarawak bagaimana nak pertingkatkan ekonomi rakyat sarawak selain alasan minyak dan balak.. bagaimana untuk menarik pelabur asing.. bagaimana pelabur asing perlu bina kilang untuk pekerjaan kepada rakyat sarawak..


Lihat sahajalah di Pulau Pinang, Selangor, Kelantan dan Kedah.. apa sebenarnya pelaburan yang mereka bawa.. berapa banyak pelabur yang mereka bawa masukk... apakah kejayaan mereka nak bangun ekonomi untuk negeri tersebut.. apa yang mereka dapat sekrang semuanya hasil tarik pelaburan daripada BN terdahulu..

Lihat sahaja di Selangor.. tanya Anwar sebagai penasihat Ekonomi Selangor.. berapa banyak pelaburan yang telah dibawa kepada rakyat Selangor.. apa yang Anwar bawa ialah Video Seks sahaja dari pelacur luar... hebat.. inilah tahap penasihat ekonomi negeri Pakatan... pandai cari PELACUR bukan PELABUR..

Pemimpin pembangkang hanya pandai menipu inilaj kemahiran mereka!!!

Rakyat Sarawak mesri pastikan BN menang lebih 2/3.. bagi ajar itu pembangkang dari semenanjung..

Tuesday, April 5, 2011

EKSLUSIF !!! KISAH SEBENAR BAGAIMANA VIDEO ANWAR IBRAHIM TERSEBAR !!!


INILAH KISAH SEBENAR VIDEO SEKS ANWAR YANG DI SEBARKAN OLEH SEMUA BLOG

Siapa kata Perut Anwar Ibrahim Buncit? Mana Buncit nya? Wartawan Harakah pun dah kata "Muka Serupa Anwar Ibrahim". Jelas dalam Video tersebut perut Anwar Ibrahim tidak buncit dan dari susuk tubuh badannya juga kita boleh minta Kak Wan untuk menafikan bukan suami beliau dalam Video Tersebut.



Video ini bukan Gomo yang perolehi tetapi sebaliknya ada seseorang yang telah meninggalkan Komen dalam Blogg Gomo pada jam 3.04 petang.

Gomo kemudiannya di maklumkan oleh Blogger Gelombang Wangsa Maju dan minta untuk Gomo menonton nya sendiri bagi memastikan kesahihan Video tersebut memandangkan Gomo telah menyaksikan rakaman Video Porno ini sebanyak 2 kali.



Gomo dan rakan Blogger GAP yang berada di Kantin Wisma Persekutuan yang sedang lepak minum kemudiannya membuka Tab Galaxy Gomo untuk menyaksikan sama ada Video tersebut Sahih ataupun tidak. Dan bila buka sahaja link yang di hantar oleh rakan Blogger GWM dan melihat kelibat Anwar Ibrahim Gomo terus menutup Tab Galaxy dan berlari keluar dari Kantin mencari Teksi menuju ke Hotel.

Fuh..Gomo dan GAP meninggalkan Laptop di Hotel dan kami terpaksa ke Hotel bagi menyebarkan Video Porno tersebut. Dalam Teksi juga Gomo membuka Video Porno tersebut dan membuat Tekaan kepada pemandu Teksi Berbangsa Cina. Gomo tayangkan kepadanya dan tanya. " Lu rasa ini orang sapa Auncle?"

Auncle tu dengan muka Khusyuk cakap " Saya rasa kenal ini orang, sangat sangat kenal sama dia" Gomo tak menyambung soalan lagi dan terus kata pada Auncle tu " U orang pertama dalam Sarawak dapat lihat Video Porno Anwar Ibrahim"

Auncle tu senyum dan mintak Gomo bagi kawan kawan dia tengok, Gomo kata " Auncel buka ini hari banyak media internet kasi main itu Video"

So ini hari paling Gumbira buat Gomo dan GAP serta Blogger Gelombang Wangsa Maju menjadi orang pertama yang mengeluarkan Video Porno Anwar Ibrahim dalam Blogg......



Kami buat ini kerana ingin Menyelamatkan Malaysia dari Bala Bencana dan menyedarkan rakyat Malaysia siapa itu Anwar Bin Ibrahim!!!

SUMBER PAPAGOMO

DIBAWAH ADALAH NAMA-NAMA YANG PERLU LIHAT VIDEO INI

1. Wan Azizah
2. Hadi Awang
3. Lim Kit Siang
4. Mahfuz Omar
5. Khalid Samad
6. Khalid Ibrahim @ Gagap

NAK TAMBAH LAGI ??? SILAKAN !!!

Monday, April 4, 2011

Karpal Lancar Taktik Jauhkan Diri Dari Anwar?

Semalam Karpal Singh buat kejutan..Dia minta agar kesemua ahli parlimen dibenarkan menonton video seks lucah Anwar Ibrahim.Confirm hal ini bukan kategori 18sx, tapi lebih daripada itu.

Kenyataan Karpal ini memang menyentak jantung RAJA PORNO. Silap haribulan ramai penyokong mereka pun tak senang duduk.

Selama ini Karpal dianggap malaikat yang melindungi Anwar. Karpal adalah hero kepada loyalis anwarista. Karpal tidak muncul sewaktu kes liwat 1998, waktu itu bukan Karpal yang menjadi hero parti keldaian.

Yang menjadi hero Anwar pada kes liwat 1998 adalah Zainur Zakaria, Zulkifli Nordin, Pakwan Chik Merican, Gurbachan Singh, Allahyarham Christopher Rizal Fernando, Aziz Adruse, Sankara Nair dan Sulaiman Abdullah.

Karpal tidak mewakili Anwar pada ketika itu. Nama-nama di atas adalah pejuang kepada pembebasan Anwar. Daripada 8 peguam Anwar pada tahun 1998, yang tinggal dan loyal hanya satu, Sankara nair.

Alamak??? Mana pergi yang lain? Christopher Fernando sudah meningal, Pakwan Chik Merican, Zainur, Zulkifli, Aziz Adruse, Sulaiman Abdullah, Gurbachan Singh semuanya telah meninggalkan anwar.

Sewajarnya dalam kes liwat antara Anwar dan Saiful, 7 bekas peguam Anwar ini yang patut kembali menerajui kes Anwar tapi wajah mereka tidak kelihatan pula waktu-waktu nazak macam ni?? Kenapa ?

Mengimbau kembali...Karpal pada tahun 1997 dalam sesi Parlimen mahu Perdana Menteri yang ketika itu Dr Mahathir, menangkap Anwar kononya kerana Anwar telah meliwat dua lelaki.

Sebebarnya GAME Karpal mudah dibaca. Dia tahu namanya masih punyai kredibel dalam sejarah perundangan negara tetapi apabila melihatkan petunjuk kebenaran yang semakin jelas membuktikan Anwar ini TIDAK BERMORAL, Karpal sudah mula pusing kepala.

Liciknya OKU ni..dia pernah pusing dalam kes Teoh Beng Hock (isu suruhanjaya). Karpal berkeyakinan isu ini tidak memberikan apa-apa keuntungan kepada namanya.

Hari ini? Kes video seks pulak telah keluar. Karpal menyebut supaya Anwar Ibrahim harus bertaubat selepas insiden perak tumbang.

Hari ini? Karpal buat kejutan lagi. Video seks yang mendakwa dilakonkan oleh salah seorang pemimpin pembankang itu hendaklah ditayang dihadapan semua ahli parlimen.

Persoalannya yang ingin dikongsi.. Adakah ini caranya untuk Karpal Singh menjarakkan diri daripada anwar?

Segalanya mungkin..Karpal tahu siapa Anwar, maka untuk dijadikan alasan Karpal memberambuskan dirinya daripada terus dikaitkan dengan Anwar, maka sesi tayangan wajib video seks di parlimen telah diusulkan olehnya..

7 peguam kes liwat Anwar pada tahun 1998 sudah cabut lari daripada dikaitkan nama mereka dengan Anwar.

Hari ini giliran karpal pula, esok lusa....mana tahu PAS? Minggu depan? Bulan depan? Silap haribulan Wan Azizah sendiri angkat kaki..

Makanya, selepas ini akan berkumandanglah irama shahdu menyanyikan lagu 'selamat tinggal anwar'..semoga selamat bersemadi di penjara Sungai Buloh.

Jejaka yakin Karpal akan datang menonton video seks Anwar di parlimen dengan wajah sebegini?! hehe...

PENGUMUMAN

Dalam Memperjuangkan Martabat Bangsa dan Maruah Melayu
Jejaka Berharapkan Kepada Rakan-Rakan Sepanji Bersatu Demi "Amar Mak'ruf Nahi Mungkar!!"