Jadi Geng OKC

Wednesday, December 15, 2010

Isu Wikileaks Peluang Anwar Untuk Membelit

Agensi Perisikan Singapura mengesahkan bahawa Anwar memang terlibat dalam aktiviti liwat berdasarkan bukti daripada risikan teknikal yang dilakukan agensi itu, dipercayai melalui kaedah memintas talian komunikasi negara.

Pandai betul Si Anwar ni dapat menjalankan tugasnya sebagai tukang belit dan dalam masa yang sama menghadapi perbicaraan di mahkamah. Malam kelmarin di mana berlangsungnya Ceramah pendedahan oleh Anwar Ibrahim mengenai isu yang melanda dirinya yang telah di dedahkan oleh Wikileaks bahawa Anwar Ibrahim melakukan Seks Luar Tabii ke atas Saiful Bukhari.

Tetapi tunggu punya tunggu, cerita Wikileaks Anwar tak juga keluar, apa yang diucapkan oleh si juburi ni semua beransurkan fitnah dan hasutan yang mengaitkan UMNO. Anwar Ibrahim telah berjaya menipu hadirin yang hadir.

Memang ramai yang memenuhi lokasi ceramah tersebut dan ramai juga yang menyumpah seranah bila mana tersedar diri di kelentong buat ribuan kalinya setelah terpesona dengan promosi ceramah yang bertajuk sedemikian. Maklumlah, sesuatu isu yang sedang hangat diperkatakan, makanya tentulah ramai yang datang untuk mendengar penafian atau pengakuan Anwar Ibrahim yang kononnya beliau akan menjelaskan Isu Wikileaks ini.

Begitulah akibatnya apabila terlalu taksub dengan propaganda sehingga tertipu begitu mudah dengan omongan al-Juburi. Sesungguhnya Anwar sememangnya mahu mengelak dari menyentuh isu Wikileaks ataupun salahlaku tabi'i beliau kerana ianya akan menjerat leher Anwar sendiri untuk di lihat sebagai 'Mentor Peliwat'.

Namun, di sebalik kekecewaan hadirin yang hadir, terselit senyuman dari insan-insan yang menolak kepimpinan Anwar apabila memandang kepada barisan 'banner & bunting' yang menyambut kehadiran si peliwat.

Syabas kepada 'si pembuat' banner-banner tersebut kerana sekali lagi membuatkan Anwar merasa kubur politiknya sudah siap di gali, tinggal untuk di kebumikan sahaja lagi. Syabas sekali lagi buat bloggers Wangsa Maju kerana menyambut Anwar dengan semeriah rupa..

Paiseh Mizie - N9




No comments:

PENGUMUMAN

Dalam Memperjuangkan Martabat Bangsa dan Maruah Melayu
Jejaka Berharapkan Kepada Rakan-Rakan Sepanji Bersatu Demi "Amar Mak'ruf Nahi Mungkar!!"