Jadi Geng OKC

Join OKC Networkedblog Team

Sunday, October 10, 2010

STUDENT POWER - SATU LAGI PROJEK YAHUDI UNTUK MALAYSIA

Assalamualaikum.

Bagaikan halilintar, secara tiba-tiba, jeritan STUDENT POWER bergema di seluruh laman-laman blog Pro Khawarij Dalam Kampus. Penulis tidak tahu dari mana asalnya dan dari mana datangnya, secara mendadak, gerakan STUDENT POWER ini dilihat bagaikan satu GERAKAN BERSEPADU yang mahu "MENUNTUT" Hak Para Mahasiswa yang kononnya ditindas oleh pentadbiran dan kerajaan.

FAHMI REZA

Mungkin dikalangan Mahasiswa, nama Fahmi Reza adalah satu nama yang tidak asing lagi bagi para Mahasiswa. Seorang anak muda yang pernah mengarahkan dokumentari "10 TAHUN SEBELUM MERDEKA" ini merupakan pelopor kepada projek "STUDENT POWER".

Pada asalnya, tidak ada apa yang menarik mengenai Fahmi Reza ataupun projek propaganda "STUDENT POWER" nya ini, namun sejak mendapat bantuan dari pihak-pihak tertentu yang berkepentingan politik, secara tiba-tiba Fahmi Reza dan "STUDENT POWER" nya ini menjadi popular se-antero Kampus termasuklah di Universiti Malaya ini.

STUDENT POWER

Dalam siri syarahannya, Fahmi Reza telah memfokuskan mengenai gerakan pelajar yang berlaku di Universiti Malaya pada era 60an ke 70an. Memang tak dapat dinafikan bahawasanya dia seorang yang fokus teliti dalam mengeluarkan fakta-fakta sejarah yang banyak tercatat di Arkib Negara.

Dan penulis sendiri tidak bermasalah dengan segala hujjah atau penerangan yang diberikan olehnya atas dasar akademik. Namun apa yang kurang menyenangkan apabila, orang yang tidak mempunyai kepakaran ini TELAH menjadi sanjungan dikalangan MAHASISWA yang kurang berilmu dan senang terpengaruh dengan gerakan-gerakan Popular ini.

SIAPA TAJA DAN SIAPA KOMAS?

Setiap perjuangan perlu ada dana, dan setiap dana perlu ada sumbernya. Dalam kes ini, penulis ingin mempersoalkan dari manakah Fahmi Reza mendapatkan modalnya dalam melakukan kajian? Adakah dari kerajaan? Ataupun dari mana-mana badang NGO? Berdasarkan maklumat yang penulis terima, dikatakan bahawa Fahmi Reza mendapat tajaan "MELAKUKAN KAJIAN" daripada sebuah yayasan yang dikenali dengan nama KOMAS.

Siapa Komas? Dan apa peranan KOMAS di Malaysia? Mengapa KOMAS begitu tertarik dengan DEMOKRASI di Malaysia? Mengapa KOMAS sanggup mengeluarkan dana yang tinggi kepada Fahmi Reza untuk melakukan "KAJIAN" ini? Mengapa?

Dan dalam masa yang sama, penulis ingin bertanya mengapa perlu KOMAS begitu bersemangat MENAJA "FREEDOM FILM FESTIVAL" yang dijalankan setiap tahun? Dari mana KOMAS mendapat bantuan kewangan? Mengapa KOMAS hanya menaja program-program berbentuk KESENIAN YANG MEMAPARKAN KEBAIKAN PEMBANGKANG (KHAWARIJ) dan DEMOKRASI ALA PEMBANGKANG? Apa hubungan KOMAS dengan pembangkang di Malaysia???

Inilah persoalan yang perlu dijawab terlebih dahulu sebelum MAHASISWA menerima PROPAGANDA YAHUDI dalam "STUDENT POWER"....

Ingatlah wahai mahasiswa, PENJAJAH DAN YAHUDI AKAN MENGGUNAKAN APA CARA UNTUK MEMASTIKAN KITA KEMBALI TERJAJAH. KEBEBASAN, HAK ASASI YANG DIPERJUANGKAN OLEH KUMPULAN-KUMPULAN TERTENTU ADALAH "PELURU-PELURU" HIDUP yang DIBEKALKAN OLEH PENJAJAH DAN YAHUDI yang setiap satunya bakal MENJAHANAMKAN MASA DEPAN MALAYSIA. JADI BERHATI-HATILAH KALIAN, JANGAN SAMPAI KALIAN MATI DI TEPI PERJUANGAN YANG TIDAK JELAS...

KOMAS : http://www.komas.org

No comments:

PENGUMUMAN

Dalam Memperjuangkan Martabat Bangsa dan Maruah Melayu
Jejaka Berharapkan Kepada Rakan-Rakan Sepanji Bersatu Demi "Amar Mak'ruf Nahi Mungkar!!"