Jadi Geng OKC

Friday, October 15, 2010

Gobala Naik Angin Azmin Panggil 'Gobala Paria'..

Sampai hati Azmin panggil Gobala ni Paria, marah betul Gobala tadi dalam temramah di TV3, sampai aku tengok kaler kulit dia dah tukar dari hitam jadi putih la! Nampak macam dah naik sami pun ada! Muahahahaha!

Gobala hati sudah panas, dia kata Azmin banyak campurtangan hingga menghalang Nurul Izzah untuk bertanding, dia bagitau kat Anwar jangan masuk campur dalam pemilihan ini, dia suruh Anwar al juburi jadi Neutral! dei Gobala itu juburi mau Azmin jadi bos PKR la!

Dia sudah tak mau lu punya team, wa tau lu punya team ni terdiri dari Zaid, Lo Gwo Burne dan beberapa yang lain lagi, wa juga tahu Nurul Izzah mau lu orang stay dan tolong dia rampas kuasa dari Azmin dalam PKR! Hari tu Zaid cakap kalau Izzah bertanding Timbalan dia tak mahu bertanding, tapi sekarang Izzah bertanding, so Zaid macamana?

Aku rasa ada baiknya kalau Zaid Ibrahim bertanding untuk Presiden! Inilah masanya Zaid kena uji kekuatan dia dalam Parti yang kuat mengoyak rectum ini, apa nak takut wahai Zaid? Apa ada kelas nak bertanding Timbalan, anda layak menjadi Presiden PKR!

Inilah masanya Zaid, Izzah and the gang hilangkan kuasa Anwar al juburi dalam PKR! Toksah takut, teruskan je, walau kita tak tau macamana Izzah tetiba boleh bertanding! So kita nak tengok sekarang ni Zaid vs Wan Azizah dan Azmin vs Zaid! Amacam Zaid ada berani ka?

Gobala, buktikan pada Azmin yang lu ni bukan Paria! Itu hari lu sudah tampar polis bukan? Apa kata lu pergi tampar Azmin! Ada berani ka Gobala?

No comments:

PENGUMUMAN

Dalam Memperjuangkan Martabat Bangsa dan Maruah Melayu
Jejaka Berharapkan Kepada Rakan-Rakan Sepanji Bersatu Demi "Amar Mak'ruf Nahi Mungkar!!"