Jadi Geng OKC

Saturday, June 19, 2010

Alahai Badrul..Nak Kena Tangkap Lagi..?


Baru saja Pemuda Rembau membuat aduan lady Bird (Badrul) ,memfitnah Raja Melayu kini dia di heret ke balai polis pula kerana menghasut di Pulau Pinang. namun biasalah, Bard si Bedul ni ada saja alasannya di Blognya kononnya dia tidak menghasut dengan mengatakan polis bekerja bawah tekanan namun hasutan lain tidak ditulis nya. Siapa yang tidak kenal Lady Bird, orang yang suka cari publisiti bodoh ini.Manusia bebal ini tidak akan habis menabur fitnah.

Di Senawang pula dia mengatakan ada jalan yang berlubang yang boleh mengakibatkan kemalangan. Sebenarnya tidak ada kemalangan tetapi boleh mengakibatkan sahaja dan jalan yang dimaksudkan adalah jalan yang kurang digunakan. Kalaulah MB dapat turap semua jalan dalam Negeri Sembilan ini , Wah..Hebatlah MB dan tak perlulah ada JKR lagi bertugas. Jalan berlobang pun mahu MB buat ke?

Tiap kali si lady bird Badrul ini menulis dalam blog nya mempertikaikan hal ini. Tentu pengisiannya adalah fitnah atau pembohongan. Jauh dari kebenaran tag line diblognya meremang bulu roma..’Perjuangan Adalah Satu Perlaksanaan Kata Kata’ sedangkan kata katanya sendiri penuh dengan fitnah dan pembohongan Pembohongan si bedul inilah yang diterjemahkan dalam tulisan beliau.

Sebenar nya che’Gu Bard mungkin ada kerunsingan apabila Naib Pemuda Rembau, Mohamad Shafrul memberi tindakan drastik terhadap apa yang ditulis dalam pembohongan segala kisah di dalam blog si Bedul ini.

Yang jelas, Pemuda UMNO sememangnya tidak akan memberi peluang kepada Badrul Hisham Shaharin untuk bernafas selepas ini. Tak kiralah dia tu anak buah MB atau anak abang MB , dia adalah Naib Ketua Pemuda UMNO yang dipilih secara sah dan dalam perlembagaan UMNO itu bukan lah satu kesalahan – ‘alahai....lady bird asal otak ko terbalik ni...’.



No comments:

PENGUMUMAN

Dalam Memperjuangkan Martabat Bangsa dan Maruah Melayu
Jejaka Berharapkan Kepada Rakan-Rakan Sepanji Bersatu Demi "Amar Mak'ruf Nahi Mungkar!!"